• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Några tips vart jag hittar en shysst data? :P

Status
Not open for further replies.
Bump!

Har skaffat datorn nu, info på first post.



jag har anledningar att inte köpa pc i delar.. why? för att går inte datorn igång efteråt. kan något vara sönder å då måste du testa sak för sak ifall det inte funkar..

en polare köpte en sån datorn.. 3 delar va sönder.. skicka iväg dom å fick nya efter en vecka.. där va 2 bitar sönder..
skickade iväg dom igen å fick tillbaka en söndrig..
å yttligare ett skicka..

från å med han hade datorn, fick han vänta en månad innan den gick igång.


jag föredrar att få en funkade datorn hem, å ifall nått skulle paja så ringer man å skäller ut supporten å skicka iväg datorn te "service" vilket menas att dom får datorn, sedan tar dom kafferast å tittar på den å 3 veckor..

finns alltid bugg varor, sånt e livet. finns också i datorer som redan är byggda, men man märker de kanske senare. Säger inte att det är dåligt att köpa färdigbyggda datorer. men man känar jävligt mycket pengar på o köpa en dator som man bygger från grunden. Lite läsning på internet sen så gick de för mig.

ONT,
ja datorn verkar va ganska bra. men du verkar inte ha så mycket kunskap om datorer för du skrev ganska mycket onöidgt som är ganska självklart, haha :p
 
finns alltid bugg varor, sånt e livet. finns också i datorer som redan är byggda, men man märker de kanske senare. Säger inte att det är dåligt att köpa färdigbyggda datorer. men man känar jävligt mycket pengar på o köpa en dator som man bygger från grunden. Lite läsning på internet sen så gick de för mig.

ONT,
ja datorn verkar va ganska bra. men du verkar inte ha så mycket kunskap om datorer för du skrev ganska mycket onöidgt som är ganska självklart, haha :p

jag kan allt som behövs för att kunna ha en datorn själv.. dvs ifall problme uppstår å annat..
(virus, errors, settings, m.m)

mer eller mindre överkurs..

men jag är inte G33k i dator.. så extrem överkurs kan jag inte mycket av..


Ang bygga datorer, när jag va 15 år och fattig byggde jag mycket med datorer, (gamla as)..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top