• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Nån som kan något om ljud? line in? line out? Rosa,Brun,Grön uttag? dubbla speakers?

:( Får inte mitt o funka iaf måste nog ha nån kabel men hittar bara sånna för 300-400 kronor min kompis köpte en på kjell för 1 år sen för typ 150 kronor men där finns ingen sån mer tror jag
 
@up jag har ingen aning om vad det är...

Hörlursförgrening. 3,5 mm Hane stereo till 2 st 3,5 mm Hona stereo.

Den gör väl inte så jag kan koppla både högtalare och headset i samma? >.<
 
Vad jag har förstått så vill du kunna koppla in både headset och högtalare samtidigt och få ut ljud i båda samtidigt?
Om det är så, så fungerar den "adapter" jag länkade. Du kopplar in den i ljudutgången (grön antagligen) och sedan headset och högtalare i de två förgrenarna.
 
@up jag har ingen aning om vad det är...

Hörlursförgrening. 3,5 mm Hane stereo till 2 st 3,5 mm Hona stereo.
Den gör väl inte så jag kan koppla både högtalare och headset i samma? >.<
>.< >.< >.< >.< >.< >.< >.< >.< >.< >.< >.< >.<
Hatar den där...

Du vet inget men ifrågasätter direkt? du behöver inte vara en jävla raketforskare för att kolla på en bild, kolla på sina sladdar och sätta ihop 1 & 1.

Hanen (delen du sticker in) går in i datorn, kolla sen vad som blir kvar... två honor (hål)!
 
@up du låter sur :( nått som gick lite snett idag? Vill du prata om det?

Får väl köpa en sån och se om det fungerar.

Tack så mycket mofaza.
 
Back
Top