• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Necronia

Milice

Nutjob
Joined
Oct 4, 2008
Messages
954
Solutions
2
Reaction score
157
Location
Sverige ;D
Ha jag hade lite tråkigt o tänkte jag kunde showa lite xD troligtvis kommer det bli den första OTn med sin egen iPhone app ;D
-- Necronia NW --
15rm4vl.png
rqvhix.png


Har bara börjat på den än o e min första app så vet inte riktigt hur den kommer bli :p
 
Haha okej har iaf inte sett nån innan ^^ o man kör inte OT på mobilen, om allt går som jag vill så ska man kunna kolla nyheter och sånt via mobilen :p o ja det kanske är slöseri med tid men ska ju endå lära mig göra appar så varför inte :D
 
Haha okej har iaf inte sett nån innan ^^ o man kör inte OT på mobilen, om allt går som jag vill så ska man kunna kolla nyheter och sånt via mobilen :p o ja det kanske är slöseri med tid men ska ju endå lära mig göra appar så varför inte :D

Personlig åsikt :
Inte så att jag skulle vilja kolla nyheter, skulle vilja kolla tex om min char var online (om man nu bottar), hur många det var online och vilka. Även forumet.
 
de e klart sånt ska läggas in i appen också, men måste ju börja nånstans :)
o ja de e klart det kommer finnas en hemsida men jobbigt att gå ut på en hemsida som är skapad för en dator från en telefon.
 
Snyggt gjort.. Men bara riktiga nerds hade använd den, du kan vara ute utan att kolla på OTS :S.. Min åsikt iaf!
 
Back
Top