• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Team Need Team For Custom Project

niladar

Xampera RL Project
Joined
Jan 9, 2009
Messages
154
Reaction score
0
Location
Sweden
Hello, My Name Is Fredrik and I'm from Sweden. I Need A Team For My Custom Project (8.54)
I Need:
Scripter [ ]
Mapper: [x] [ ]
Web Designer: [ ]
Hoster: [x]

Do You Wanna Join Us? Then Answer This Simple Questions:
Can You Work With Other Peoples?
Can You Speak Good English Or Swedish?
Where Are You From?
How Old Are You?
Why Do You Wanna Join This Project?

I Hope That Your Not Bored Yet Becouse Here Come Some Screen Shots On The Temple (not finished Yet) And The TP Room.
Info:
Its A Evolution Map From The Begining.






You Can PM Me Or Just Write Here If You Wanna Join Us.
 
Last edited:
yes i can work well with others.

I can speak English perfecta and Swedish i can learn or use google translate till i can manage.

Boise,Idaho USA.

16

sounds fun and looks interesting

Experience:scripting pokemon legend onlien and new pokemon online and spriting to new pokemon online and spriteing for lord of the rings online and spriting for pokemon legend online and i am gm on new pokemon online and gm on lord of the rings online and i am admin on pokemon legend online :)


[email protected]
 
1.I work good with peaple i respect your server and i do what you tell me to do
2. Yes i speak engslish and svenska ;) är ju svensk vafan;)
3. I,am from sweden ; Helsingborg, skåne,
4. jag är 15, är bra på att göra om städerna och förnya dem, är bra på att detaljera ganla saker och även göra nya saker men det tar lite extra tid,
5. jag vill joina här föratt den verkar trevlig ni verkar trevliga, har letat en custom länga jag velat second mappa på:D och nu hitta jag en som jag gillade;)
 
1. Ja jag jobbar bra med mäniskor, jag respect DEM BRA.
2. Yes im speak good englich and GOOD SWEDICH
3.I,am From Lebanon but come live in sweden.
4. Im 14 years Old.
5. Im want join for your guys is nice

Adda mig msn:[email protected] Om du vill...
 
Just so you guys know:
Last edited by niladar; 9th April 2010 at 14:23.
9th April 2010 03:32
 
Back
Top