• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Negerfilm sökes

Status
Not open for further replies.

Jockiboi

Banned User
Joined
Oct 12, 2010
Messages
1,156
Reaction score
9
tjalol

söker en film där typ 5 negrer springer runt i öknen, 2 st av dom var typ barn och de var i någon lastbil och gömde sig, pappaN sprang runt i öknen hela filmen och hittade honom tillslut, sen vare tieP slut ;pppPPp

Den hette någonting med gud tror jag, och det var andra delen av filmen om jag minns rätt, har inte sett ettan dock
 
Kanske lite respekt löst mot dom som nu här är mörkhyad? ...
 
du är rasist

Är jag rasist? jag är själv halv mörkhyad. Och har mörkhyad släkt..
bara irriterar mig mot invandrare som bara förstör sverige.. och är anmält störda

@Nas hans avatar är en fisk monster från wow... inte i närheten av en Night elf
 
Är jag rasist? jag är själv halv mörkhyad. Och har mörkhyad släkt..
bara irriterar mig mot invandrare som bara förstör sverige.. och är anmält störda

@Nas hans avatar är en fisk monster från wow... inte i närheten av en Night elf

jaja vincent, har sett dina bilder och du är inte niggerrrr
 
flashback hjälpte miG, det är The Gods Must Be Crazy
 
jaja vincent, har sett dina bilder och du är inte niggerrrr

Jag har inte sagt att jag är neger.. jag är halv neger. och who tha fuck are you jävla stalker..
 
Är jag rasist? jag är själv halv mörkhyad. Och har mörkhyad släkt..
bara irriterar mig mot invandrare som bara förstör sverige.. och är anmält störda
Du är rolig du. Varför kan inte en mörkhyad person vara rasist även fast han tillhör samma "ras" som de han är emot?
Undra om en ny tråd angående invandring borde skapas :D...
 
Du är ju för fan blekare än mig HAHAHAHAHA!
 
Tack för alla komplimanger. Du vet när man säger att man är halv neger så kan man mena att man är halft av nåt annat land som jag är era jävla retards förutom donio.. love your commment
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top