• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Noobwar

Alla fuskar lvlar, inte värt att spela just nu.

När det är fixat så kmr jag tbx iaf.

Cykotitan arbetar på ett anti-cheat script som fungerar som att man inte får experience av att döda samma snubbe flera gånger, samt räknar den på ip-adress också.

När detta lanseras, vilket den kommer att göra inom de närmsta dagarna. Så kommer jag att göra en sista databas reset, det kommer finns flera fräcka funktioner så som frag broadcasts, kommer även att lansera ett pvp-tournament för 8spelare.

Ni har lite att se fram emot. Och ni får gärna lämna förslag hur vi kan göra servern bättre tillsammans.

Tack, hoppas ni fortsätter att avnjuta denna enkla men roliga server!
 
Ingen mer reset, nu orkar jag inte..

Först tappar man en miljon addons, sen tappar man full gearad knigge..
 
@up OZKL, Det är ju bra med reset. Nu finns det inga level 20+ på 1 dag med mega många addons etc. (Om nu cykos anti-cheat fungerar som det ska..)

@ONT, Aff... Servern är offline Z.z
 
Last edited:
Neva, det är så att jag spenderade ungefär 10 timmar för att få mina skills
 
OKEJ! FINAL EPIC MEGA QUEST DONE! TOG 2 OCH EN HALV TIMME ATT GÖRA.
winwinwin.png



100% PURE SOLO STYLE 0PL0X
 
Last edited:
någon som vill köra med mig? ^^ Heter Yesman, level 9, knight.
 
asså LOL, last boss hade deep red sen så kom de 5 st å döda mig, fick damp på dom -.-
 
folk gräve upp scarabs och fick 900 exp each, levlade sig till 30+
 
Back
Top