• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

NoobWar

OZKL

Active Member
Joined
Oct 10, 2009
Messages
2,151
Reaction score
45
Location
wat
För er som spelade på FrankFarmers noobwar i början vet hur kul det var. Jag tycker att FrankFarmer borde öppna servern igen, men om man skriver det till honom ignorerar han det, därför visar vi han här hur kul den var.

Komigen nu Frank, öppna servern!
 
De var roligt innan han började spamma med resets istället för att delete dom som abusade buggs o sånt .. :p
 
@ Up, det var ju bara bra. Du skulle spelat i början då det bara fanns anni o sånt!

KOM IGEN FRANK FFS
 
@ Up, det var ju bara bra. Du skulle spelat i början då det bara fanns anni o sånt!

KOM IGEN FRANK FFS

Spelade direkt när den kom ut då de inte fans TP Rum heller x), drog mlvl 30 skit snabbt o sdade lite sen logga o va tråkad xD mm spelade efter varje reset fast blev trött på de efter 2-3 resets för man va ju tvungen o göra om allt ..
 
Spelade direkt när den kom ut då de inte fans TP Rum heller x), drog mlvl 30 skit snabbt o sdade lite sen logga o va tråkad xD mm spelade efter varje reset fast blev trött på de efter 2-3 resets för man va ju tvungen o göra om allt ..
aa juste.. du, jag, krille09 och jagkanprata ägde alla xd
 
haha älskade servern när den kom uuut <3'


bumpz
 
Den va kul i början. Sen resetade den när jag gjorde alla bra quests. Sen kom den nya questen. Sen fick jag min bow som tog 3 timmar o fixa. Sen resetade det igen. Sen levlade jag igen. Sen kom scarab Buggen. Sen resetade det igen. Jag tröttnade.. Men visst var det kul i början ^^
 
Ingen idé.
Frank har gått vidare till att sno folks rlmap delar och bygga sin egen.
 
Han kan ju releasa den, som han brukar göra med saker och ting^_^
 
Eller så kan någon annan, seriös hoster göra en helt ny noobwar, som inte resettar den. :)
 
asså den va sjön i början o de va sjönt tills reseten kom .. men jag tkr att den va typ dålig för att de va skit segt lvlad o om man blev lvl7 så va det nästan omöjligt att bli 8 :p tkr en noob war som typ förut lvl 50 each i rook sen drar man o warar bara skit skönt
 
asså den va sjön i början o de va sjönt tills reseten kom .. men jag tkr att den va typ dålig för att de va skit segt lvlad o om man blev lvl7 så va det nästan omöjligt att bli 8 :p tkr en noob war som typ förut lvl 50 each i rook sen drar man o warar bara skit skönt

Håller med om att man levlade skit segt.
På en war ska man levla ganska snabbt tycker jag
 
Back
Top