• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Norske guttenavn som slutter på A!

Btw, atilla var et guttenavn. Hunern atilla. Han som fikk akilleshælen oppkalt etter seg, fordi han var en stor kriger som fikk akilleshælen kutta over, og kunne ikke gå mer. (shoot me if Im wrong)

Sann, jeg ha lese om han xD

Blikk jeg snakke her med dere? (Är svensk, translator :D) Jag förstår er ju! :(
 
Det der må faen meg være den værste translatoren jeg nesten noen gang har sett!

Nej, hold deg til svenska Colandus! Det är betre slik :p (Jag är halvt svenska och anvendar inte translator, men så har jag non fel ochså da :p)
 
Sturla? Kødder du! Det må være jente navn?!

Neh, kjenner faktisk en som heter Sturla :)
A er en til dels mørk vokal, men alikevel ganske feminin, noe som gjør at jeg antar er grunnen til hvorfor de fleste navn som slutter på A er jentenavn.
Har hørt et par utelandske guttenavn som slutter med A, men kommer ikke på noen av de..
 
Hmm, nye forum tråder da? Lag noe som trekker folk, er jo 4-5 norske her, bare ingen av dem som bruker det.
 
Hmm, nye forum tråder da? Lag noe som trekker folk, er jo 4-5 norske her, bare ingen av dem som bruker det.

4, 5? Wohoo! \o/


Å vi e alle mod eller høyere otland posisjon? :p

Antar tala muligens har rimelig bra inntrykk på norske fålk :thumbup:
 
Hoff, ja :p Vi e de 3 vise menn!(aka nordmann) (mi under training) but who carez? :]
 
Begynner og bli lei den grønne fargen i navnet mitt.. HM
Lurer på om jeg kan få Talaturen til og endre super mod farge. >; )
 
Back
Top