• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Nu när osama bin laden är död...

Assault

ωσστ
Joined
Apr 25, 2011
Messages
18
Reaction score
0
När Bin Laden är borta så står hans släktingar på tur:
Hans lite mörkare bror Choko Laden finns kvar samt kusinerna Marme Laden, partyprinsen Pinaco Laden, vegetarianen Sal Laden, och balad sjungaren Bal Laden. Sen får man inte glömma hans senila farbror Var fan var de jag Laden..
 
detta var ett tråkigt skämt, ditt *f*of*if?
 
din kommentar?`
det är ett skämt ditt mif*o

Vad ska vi diskutera, ska vi bara skriva "hhaha"??

Dra inte skämt om honom & släkteN, hade det varit kul om jag drog skämt om din döda mormor/morfar och hELa DiN SläKT EllEr?
Osama bin laden har VÄRLDSRESPEKT, riktigt stor biffkriminell asså
detta var ett tråkigt skämt, ditt *f*of*if?

KkKkkKkKK'
 
osama kan ta dig! jag såg honom med egna ögon ida jao
 
Du borde tycka synd om Europa istället, (inklusive dig själv) eftersom al-qaeda skulle bomba europa ifall osama kommer dö.

al-Qaida har väl redan varit o härjat i Europa, sprängt sig i både London och Madrid bl.a. Och vad menar du med att de kommer att bomba Europa om Osama dog? Varför skulle dom göra det?
 
al-Qaida har väl redan varit o härjat i Europa, sprängt sig i både London och Madrid bl.a. Och vad menar du med att de kommer att bomba Europa om Osama dog? Varför skulle dom göra det?

De hade lagt bomb någonstans i Europa, och om Usama dog skulle de datonera.
 
Back
Top