• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Ny Accountmaker/manager hemsida

spanarn

New Member
Joined
Aug 19, 2008
Messages
5
Reaction score
0
Tja har tänkt att göra en ny accountmaker/manager och skulle då gärna vilja ha lite förslag på vad ni tycker det ska finnas för funktioner, design och så vidare. Jag undrar också om någon intresserad skulle vilja ägna lite tid åt detta, asså arbeta tillsammans.

Funktioner/Förslag/Design(Förutom de självklara sakerna):
Shopsystem med admin [x]
Adminpanel [x]
Forum [x]
Kommentarer på characters [x]
Guild management [x]
Latest deaths.[x]
Flera språk [x]
Highscores [x]
Kill Highscores [x]
Powergamers [x]
Desgin mall som ska vara enkel att redigera [x]

Tack på förväg!
 
Last edited:
  1. Kommentarer på varje character såklart.
  2. Guild management
  3. Latest deaths.
  4. Flera språk, för folk som bara vill ha polska, svenska, portugisiska, osv.
  5. Highscores
  6. Kanske det som alla tjatar om, "Powergamers"
Jag kommer säkert på något mer senare.
 
Tack så mycket förslagen är jag väldigt tacksamm för !
Men en liten fråga vad är "powergamers"?
 
Du borde fixa så att det är lätt att ändra designen :p

Alltså bara göra en simpel design från början
 
Dom som skaffar mycket exp typ.
Okej tack men förstår endå inte riktigt, menar du typ att man ska kunna sätta upp en tävling och den som skaffar mäst exp på 1 dag vinner eller så? :blink:
 
Okej tack men förstår endå inte riktigt, menar du typ att man ska kunna sätta upp en tävling och den som skaffar mäst exp på 1 dag vinner eller så? :blink:



Nej, den registrerar hur mycket exp en person skaffar på en dag eller en vecka osv, sen jämför den dem med en "highcsore-lista".
 
Något jag har grunnat/tänkt på länge är att om det skulle vara coolt om man addade en Highscores list i frags (både justified o unjustified kills) alltså över alla ^_^
 
Inte för att vara sån, men jag tror inte den här idéen kommer att lyckas. Inte om man stavar fel på mest ;S

Vad snackar du om? Killen kan vara dyslektiker, det gör inte honom till en sämre PHP-kodare än någon annan som övat länge. Vänta och se istället för att döma någon innan du fått något att döma efter.
 
Inte för att vara sån, men jag tror inte den här idéen kommer att lyckas. Inte om man stavar fel på mest ;S

Vad snackar du om? Killen kan vara dyslektiker, det gör inte honom till en sämre PHP-kodare än någon annan som övat länge. Vänta och se istället för att döma någon innan du fått något att döma efter.

Tack, i detta fall stämmer det faktiskt har en typ dysleksi.
Jeepee jag kan ju iaf ett helt annat språk som inte du kan?
 
Nej men man blir väl lite misstänksam när man märker att ord som man bör kunna är felstavat. Och inte visste jag att han hade dysleksi, men aa.. Goodluck
 
Back
Top