• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Officiella Dreamhack Winter 2008

Masterboltin

Urinating
Joined
Mar 22, 2008
Messages
272
Reaction score
0
Location
Sweden
Hej, Detta är den Officiella Dreamhack Winter 2008 Tråden!.
Ska ni dit?/Varför inte?
Har Ni Bokat?/Vad sitter ni?
Har ni varit där innan?/Isåfall När?
*********************************
Information ! -
När ? - 27-30 November!
Var ? - Jönköping/Elmia Hallen.
Vad är dreamhack? Världens största datorfestival med över 10000 deltagare!
Pris? -
Bordsplats: 790 kr
Dagspass: Priset ej fastställt
Eventpass: Priset ej fastställt
-
Jag vill till dreamhack hur köper jag biljett?
DreamHacks bokningssystem
Följ instruktionerna!
-
Dreamhacks Hemsida - www.dreamhack.se/dhw08
-
 
Last edited:
Det är inte världens största datorfestival? ganska säker att kina/japan har något som slår detta ganska rejält.
 
Noob jävlar kolla Dreamhack.se

har inte tid för det.

Men seriöst? i japan har dom "cs matcher" mer mer tittare än vad som får plats på globen.

Då borde dom iaf ha ett litet lan som är större än dreamhack?

Men säger du att dreamhack är störst så är det väll det, ser ingen andledning att du skulle ljuga om det:p
 
Jao, de verkar juh säga det, men jag tror fortfarande att det inte är världens största. Och dessutom, vårda språket.
 
Nix, men är dock inte så intriserad om sådant men dreamhack är iaf fett kul:)

Dock tycker jag det nästan är roligare att vara på lite mindre så kallade lan, typ med 200 pers eller något så det blir lite lungnare xD
 
Palla dra dit under vinter:n, jag var där under sommarn 2008 dock. Jag rekommenderar stort sommar dreamhack iställe :p
 
KYLA = DÅLIGT
SOMMAR (VÄRME) = BRA

+ ska man dit under vintern måste man ta med sig mera saker.
 
Men under sommaren är det så varmt, då vill man inte sitta inne vid datorn. har själv inte varit där pga anser skolan viktigare :eek:

koitsalu: oftast är det nog inte sakerna som hindrar, dom flesta åker bil dit (iaf av mina vänner som åkt dit)
 
10 000 datorer gör det varmt som fan redan på vintern, kan inte ens tänka mig å sitta där på sommaren när det redan är varmt.
 
Back
Top