• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

oi xd

Oi = Hi
Olá = Hello
Guys = Pessoal
Fuck off = Vai tomar no cu.
Ass = bunda.
Ass Key = cu.
Bitch = Brasileiras oh sorry Bitch = Puta.

And is it, all you need know in portuguese.
 
vc/você = you
sua/teu = your
meu = my
eu = I
vtnc/ vai toma no cú = fuck o**
 
Oi = Hi
Olá = Hello
Guys = Pessoal
Fuck off = Vai tomar no cu.
Ass = bunda.
Ass Key = cu.
Bitch = Brasileiras oh sorry Bitch = Puta.

And is it, all you need know in portuguese.
Thanks :D

how to say thank you in br :D?
 
Lanceqq

What is you name?
Qual seu nome?

How old are you?
Qual sua idade?

You are from?
De onde você é?

Made your question in english, and i'll be able to reply in portuguese if you want.
Faça suas perguntas em inglês.. responderei em português.
 
zz -.- hehe nao pude perde a piada susss malz ae hehe
 
Last edited:
@up
É por causa de pessoas como vc q a comunidade de games n gosta de brs, se não tem nada de util pra falar fica de boca fechada oks?
 
HAHAHA hilário ver esses cara tentando fala portugues... huahuahuahua desiste mano .. haha polaco viado hahaha nunca serão pede pra sair hahaha

@vankk
ae polaco viado fala assim oh "arrombem-me estou precisando" hahaha corno do inferno. Nossa lingua ninguem aprende ou nasce br ou entao morre diabo. Huahaha

eu achava que br não podia ser pior, mas estava enganado =/
 
eu achava que br não podia ser pior, mas estava enganado =/

Não é por causa de 1 q vc deve falar como se fossem todos. Eu concordo, muitos brs agem como crianças q acabaram de entrar na puberdade e querem aparecer e mostrar que ja são machinhos... mas mesmo assim, tem muitos br q são gente boa.

It's not cause of 1 that you should say that all of them are bad. I agree, many brs act like 14 year old kids thatjust found out they are in puberty e want to showoff like if they were tha shiz.... Even tho, many brs are good ppl.
 
Thank you very much for help:) You are really helpful :D

@
Not really understand but psilocybe offends me?
 
Algumas crianças, querendo aparecer estragam a comunidade Br, esse é um dos motivos que eu não me orgulho em nada de dizer que sou BR, prefiro que nem saibam disso.
 
Back
Top