• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Om Msn behöver hjälp med virusgrejen!

Status
Not open for further replies.

Byllan

Member
Reaction score
12
Hej det är så här min msn ska alltid genomsöka filer som mina kompisar skickar till mej och när jag väljer ta väck virus grejen så när min kompis skickar filen så står det något att jag inte har virus skydd denna filen kan inte vara säker eller något hur tar man bort så den inte söker?

vill också veta... jag blir mentalt störd på att den alltid "uppdaterar" å ska genomsöka filer... tar ju fan 100 år varje gång jag text skickar updates mellan mina datorer då msn är lite snabbare än usb minne.. å lite enklare, mindre kladd..

Gå till alternativ > Filöverförning > "Sök efter virus i flerna med:" ska vara kryssad > Ta någon random .exe

Funkar för mig (:

Rep++??

Gå till alternativ > Filöverförning > "Sök efter virus i flerna med:" ska vara kryssad > Ta någon random .exe

Funkar för mig (:

Rep++??

gogo en till post så har du 1000 posts :thumbup:

Ok tack visste nt heller hur man skulle göra ;D +rep t dig ^_^

Jag brukar bara trycka på "fortsätt" sen avbryt, så kommer det aldrig igen :P

Det som troja sa funkade jag tog Ip changer där xD så aa CLOSE THIS THREAD PLEASE!

Status
Not open for further replies.
Back