• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

OtLand Jultävling 2009

Status
Not open for further replies.
Ingen köper någonting, allt är sponsrat.
 
Hahahah!! Dummare än dig har jag aldrig sätt, hahahah!

Shit happends douchebag.

Som tur är så har jag köpt en ny gran, tvingar nån annan att pynta dock!
 
Jag lär nog ladda upp några bilder när vi är ute och hugger gran och pyntar.

Vänta bara! Behöver den Vobbler inviten :)
 
Bumpa tävlingen!

jag är dock inte med pga ej har tid med jag hoppas många försöker vinna lite iallafall....


Goo Jul på er alla Snälla barn å en Jävligt God jul på er elaka!
 
Bumpa tävlingen!

jag är dock inte med pga ej har tid med jag hoppas många försöker vinna lite iallafall....


Goo Jul på er alla Snälla barn å en Jävligt God jul på er elaka!

Synd :(
God jul på dig med :)
 
Skickat in mitt bidrag på den nya granen eftersom jag lyckades bränna ner den gamla och betala för en ny.

Hoppas att min nya fina gran vid namn Bertil kan vinna något pris som kompenserar den gamla!

Vi har dock ingen julstjärna kvar som du kommer se Deavz, den brann sönder också! :)
 
Skickat in mitt bidrag på den nya granen eftersom jag lyckades bränna ner den gamla och betala för en ny.

Hoppas att min nya fina gran vid namn Bertil kan vinna något pris som kompenserar den gamla!

Vi har dock ingen julstjärna kvar som du kommer se Deavz, den brann sönder också! :)

Haha, det är lugnt den såg bra ut :thumbup:
 
Aj då, glömde bort detta helt :(
 
Verkar va många som deltar... (Detta post kommer bli borttaget)
 
Brukar bli så när jag postar i den här threaden...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top