• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

OTLAND.NET Har ett värde av nästan 1 miljon kronor?

Estemat er nesten alltid feil. F.eks så vil en nettbutikk ha mye mye mye høyere verdi per bruker enn Otland og Google sine brukere. Ved mindre du analyserer brukerne og innholdet så vil du aldri få et godt verdi estemat.

+1
<short>

www.Otland.net rankas som #17 561 i Mexiko. Den innefattar innehåll om "Kan Inte Fatta Att Lord'paulistinha är Borta Från Tibia Nu", "Private Server (wow) 243".
Otfans.net
177 581 Rankad I Världen. Hallå undrar en liten sak .. vet du vad en tattare är ? snälla brätta för mej jag har hört olika saker min mormor sejer att det är skitiga folk och min farmor sejer att det ...
väldigt LOL

Kanske borde sluta vara ful i munnen mot allt och alla?

What? Sa ju bara att han borde läsa tråden innan..

Seriöst, det var 3 st som redan hade frågat PRECIS samma sak. Typ 1-2 posts innan...

Vapus.net Värdering 152 750,75 kr

Statestikk tatt nå som jeg er 912k i verden :p. Pleide å være 680k før jeg tok den ned (vil tippe verdien hadde vært 400k elns ).

Hvem vil kjøpe?

de står att min sida är värd 360 tusen .. lol? en sida från freewebs som jag gjorde när jag va 10-11 bast ..

Back