• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

OZKL vart banad.

Status
Not open for further replies.
u_mad_bro_picture_challenge_3-s469x428-160564-535_161009110.jpg

ur ot famous bro? no it wasnt hEh:pPPpp

haha för många randoms nu på otland... vi får väl klappa till alla då :S

haha för många randoms nu på otland... vi får väl klappa till alla då :S

*Blir rädd*

Du skulle inte ens våga röra nån förfan, håll käft bara...

*Blir rädd*

Du skulle inte ens våga röra nån förfan, håll käft bara...

rofl vart bor du? slog fan en snubbe för en vecka sen i skolan, han började gråta och gick hem rofl

Åh herregud, skakar och svettas... Vafan ska jag ta mig till?!!?!?!? Började han verkligen gråta?! De vare värsta jag hört!

och varför ska du veta vart jag bor, ska du komma med dina 1262 "homies" och klappa till mig?

Åh herregud, skakar och svettas... Vafan ska jag ta mig till?!!?!?!? Började han verkligen gråta?! De vare värsta jag hört!

och varför ska du veta vart jag bor, ska du komma med dina 1262 "homies" och klappa till mig?

rofl behöver ej ta med mina homebois bror

en gång 5 turkar kom fram till mig, dom frågade "har du mobil?"
jag sa "nej loo, jalla har brottom"
"jo walla du har", han börja rota i min ficka och han tog fram min iPhone 4

2st höll i mig, 2st rotade i fickan och en kollade runt så ingen såg, men iaf
han rotade i fickan, då hade jag chansen att knocka honom, så jag gjorde de

de andra som höll i mig vart typ rädda så jag sprang efter dom och nitade varenda turk jag såg

Aa, och sen kom tomten och gav dig en julklapp i förtid.

Sa jag att de var jul kanske? Dumbfuck.

Aja, de var roligt att höra lite trolling, ska gå och klappa till några snubbar nu, tja.

Sa jag att de var jul kanske? Dumbfuck.

Aja, de var roligt att höra lite trolling, ska gå och klappa till några snubbar nu, tja.

Nej men du sa julklapp, och det får man för att man firar jul. Dumbfuck, helt efterbliven. Idiot.

Nej men du sa julklapp, och det får man för att man firar jul. Dumbfuck, helt efterbliven. Idiot.

Sa aldrig att du firade jul. De enda jag sa va att han gav dig en julklapp i förtid. Han kanske bara gav ut en random juklapp? Eller ska jag säga "present", så kanske du blir gladare?

Mitt internet fuckades, så de blev dubbelpost. :)

Sa aldrig att du firade jul. De enda jag sa va att han gav dig en julklapp i förtid. Han kanske bara gav ut en random juklapp? Eller ska jag säga "present", så kanske du blir gladare?

rofl hade jag sett dig hade jag nitat dig så hårt så det inte är sant

jag bänkar 100kg+

akta dig för troja han är biff

Tack att Talaturen stängde av jockiboi innan han skämmer bort sig mer xD!

Joxkiboii du e fantome riktigt efterbliven , du skulle inte ens våga gå fram o säga WALLA BROR JA HAR INTE EN MOBIL, AJDE BRURSHHHH JA HAR BROTTOM YAO , innan dem hade rånat dig så att du hade fått gå hem med bara kalsonger.

Status
Not open for further replies.
Back