• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Paypal fråga om överföring

Byllan

Member
Reaction score
12
Hejsan jag överförde från paypal till min bank den 17 Oktober klockan 17.52 jag undrar nu hur lång tid är det kvar?

Tror ni dem kommer idag?

Står ju att det tar 2-3 arberts dagar jag överförde dem i söndags och då börjar det på måndagen och nu idag onsdag har det gått 3 dagar så paypal borde lova det dem håller :D

Fasen också mina pengar skickades tillbaka jag har provat med alla nummer och sen har jag tagit väck dem fem första OHH vad lack jag blir

Spice din bild är sexig om det är du om bilden kan vi väl träffas i reallife va? :D :P

1. Paypal måste acceptera överföringen
2. Efter det tar det 2-3 arbetsdagar.

Obs! Jag kunde inte skicka till mitt ungdomskonto, fick foraover till morsans forst.

1. Paypal måste acceptera överföringen
2. Efter det tar det 2-3 arbetsdagar.

Obs! Jag kunde inte skicka till mitt ungdomskonto, fick foraover till morsans forst.

Hur kunde du dra dina pengar? eftersom du inte kan byta din namn, och om du ger fel namn så failar det?

Omg :p Jag har nordea ungdomskonto jag lyckades, eftersom mitt kontonummer är ett personnummers konto så är det självklart att man använder sitt personnummer som konto nmr... t.ex.

199106014423

Ni ska välja inte välja bankgiro eller vad det nu än är på inställningar, om eran paypal är på engelska, tryck på "Domestic bankaccount" sen fyller ni i namnet på banken, etc Nordea, dock så måste erat namn på paypal stämma med namnet på kortet.

Det gick jävligt snabbt när jag förde över mina cash till mitt konto, tror att det tog 1 eller 2 dar faktiskt.. men nu kan jag inte göra det för att mitt paypal konto är begränsat :(

Back