• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

PayPal problem igen.

Donio

Banned User
Joined
Jun 24, 2008
Messages
4,004
Reaction score
16
Location
Manhattan, New York
Hejhej, jag har lite problem med mitt paypal.. saken är den att jag inte kan dra ut pengar från paypal. Jag hade ett visa ung kort ett tag som jag kunde dra ut pengar till 1 gång. Sen så gick det inte mer, så jag gick ner till banken och böt till det vanliga visa kortet.. Nu står det att kontoåtkomst är begränsad.

jag besöker "Besök Problemhanteringscenter och slutför "Steg för att ta bort begränsningar" och det är 2 saker jag måste verifiera vilket är:

*Bekräfta ditt kreditkort
*Proof of Address

Men funkar ändå inte.. Vet någon vad jag kan göra? Behöver ta ut pengarna för jag börjar oroa mig att accountet fu*kas :s
 
Som overifierad member i paypal, har du begränsning på vad du kan ta emot(?) eller ta ut därför behöver dom verifiera din adress och kreditkort, id kort osv för att vara säkra på att det verkligen är du som äger visa kortet / kontot.
 
Back
Top