• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Paypal problem.

Donio

Banned User
Reaction score
16
Shaba, snabb fråga som lyder:

varför kan jag inte överföra mina paypal pengar till mitt bank konto?

Detta medelande poppar upp:
Det går inte att utföra den här typen av elektronisk överföring från konton med begränsad åtkomst.

Vad är ett elektron kort då? Och hur får jag tag på ett :p

när du är som under 18 och skaffar ett bank kort hos nordea får du ett Nordea bankkort med "Visa Electron", när du skaffar hos Swedbank får du "Maestro".. Men det spelar ingen roll om du har visa electron eller inte, du överför dina pengar från paypal till bankkortet, inte visa electron. Det enda du behöver är ditt personnummer / kontonummer som är desamma... <iaf för xd>

jag är över 18 fast swedbank vill ej ge mig visa kort xD va och fråga igår å dom sa att jag behöver inkomst :O

Men det spelar ingen roll om du har visa electron eller inte, du överför dina pengar från paypal till bankkortet, inte visa electron. Det enda du behöver är ditt personnummer / kontonummer som är desamma...
det funkade ej :s

Back