Vad du än gör KÖR INTE ATI grafikkort.
ATI stödjer bara som senaste spelen, Jag som spelar gamla spel som Red Alert 1 och sånt med kompisar eller Soldier of Fortune etc så går det inte med ATI Korten, NVIDIA stödjer allt som finns. ATI har inte heller egna add-ons smo nvidia, Jag kan inte heller mappa till cs etc för ati stödjer inte det heller. ATI Grafikkort var det värsta jag någonsin köpt ^^
Och Intel ska det helt klart varaBätte Cacheminne etc
Jag köper och bygger mina datorer själv och jag köper alltid dom från Dustin.SE
Dom har billigaste + Öppet köp på allt, Står mycket information etc
Och en bra dator kostar inte mer än 5 - 6. Jag köpte min vid julen så det va rabatt på allt på dustin.se så jag fick min dator för 5.7 tror jag, 12 gb ram minne, ati radeon hd 2900?pro, 250 gb hårddisk, intel quad core etc
Skumt, Mitt är väl ett år gammalt men dom har absolut ingen support för sina kunder när det gäller gamla spel, jag skickade mail och allt till dom och dom sa att dom inriktar sig mer på nya spel etc etc.. Har nån av er provat Soldier of Fortune eller Red Alert 1 med ati kort? Jag är iaf väldigt missnöjd med både deras service och deras kort ^^
1945kr är lite väl mycket för i5 661 då du får en i5 760 för 1890kr. Lär knappast behöva mer än 400-450w hellerOkej, Intel duger väll men tycker du ska köra ATI istället.
Vad säger du om det här:
![]()
1945kr är lite väl mycket för i5 661 då du får en i5 760 för 1890kr. Lär knappast behöva mer än 400-450w hellerDrar an ner på kostnanderna lite så kan man ju fläska på med ett GTX460 om man vill
Några exempel
Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - Inet.se
Intel Core i5 760, 2.8GHz - Inet.se
Fractal Design Integra 500W - Inet.se
Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Inet.se
Vad du än gör KÖR INTE ATI grafikkort.
ATI stödjer bara som senaste spelen, Jag som spelar gamla spel som Red Alert 1 och sånt med kompisar eller Soldier of Fortune etc så går det inte med ATI Korten, NVIDIA stödjer allt som finns. ATI har inte heller egna add-ons smo nvidia, Jag kan inte heller mappa till cs etc för ati stödjer inte det heller. ATI Grafikkort var det värsta jag någonsin köpt ^^
Och Intel ska det helt klart varaBätte Cacheminne etc
Jag köper och bygger mina datorer själv och jag köper alltid dom från Dustin.SE
Dom har billigaste + Öppet köp på allt, Står mycket information etc
Och en bra dator kostar inte mer än 5 - 6. Jag köpte min vid julen så det va rabatt på allt på dustin.se så jag fick min dator för 5.7 tror jag, 12 gb ram minne, ati radeon hd 2900?pro, 250 gb hårddisk, intel quad core etc