• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

PokeXGames - MAPPER and SPRITER

RedPxG

New Member
Joined
Jul 11, 2017
Messages
2
Reaction score
3
Boa noite.


Estou a procura de Spriter e Mapper para trabalhos freelance na PokeXGames.

O mapper é necessário possuir experiência com criação e decoração de mapas extensos(continentes, no caso), e o spriter ser especializado em produção de Outfits e pack de itens.

Há possibilidade de contratação fixo caso entregue bons resultados conforme o passar dos projetos.

Conforme combinarmos, eu posso entrar no jogo com a minha conta de Developer para comprovar minha identidade.



Obrigado.

---

Good evening.

I'm looking for a Spriter and a Mapper for freelances on PokeXGames.

The mapper needs to have experience with creating and decorating extensive maps(continents, in case), and the spriter needs to be specialized on creating Outfits and Item Packs.

There is a chance of fix hiring according to the results of each job done.

As we talk, I can login into any PxG server on my Dev account to prove my identity.

Thanks.
 
Olá! Sou mapper profissional e um dos melhores no ramo (no Brasil) e estou interessado veementemente na vaga!
 
hey i can create sprites for you :D i love pokemon

pls tell me you are joking.

Boa noite.


Estou a procura de Spriter e Mapper para trabalhos freelance na PokeXGames.

O mapper é necessário possuir experiência com criação e decoração de mapas extensos(continentes, no caso), e o spriter ser especializado em produção de Outfits e pack de itens.

Há possibilidade de contratação fixo caso entregue bons resultados conforme o passar dos projetos.

Conforme combinarmos, eu posso entrar no jogo com a minha conta de Developer para comprovar minha identidade.



Obrigado.

---

Good evening.

I'm looking for a Spriter and a Mapper for freelances on PokeXGames.

The mapper needs to have experience with creating and decorating extensive maps(continents, in case), and the spriter needs to be specialized on creating Outfits and Item Packs.

There is a chance of fix hiring according to the results of each job done.

As we talk, I can login into any PxG server on my Dev account to prove my identity.

Thanks.

I did some outfits for pokemons for your server as a clan contest, i really hope we can work once again. PS. this was my latest post on your forums: PokeXGames
My latest work:
fOQzegK.png
 
Last edited:
Hi. I'll be gathering all the CVs that I have received in PM today.
If anybody else has interest on the jobs, please add me on skype([email protected]) and we can keep talking.
 
Back
Top