• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

POMOC w uruchomieniu ots

heros1994

New Member
Joined
Jan 24, 2020
Messages
41
Reaction score
3
Witam.
Chciałbym postawić ots na Windowsie do nauki. Mam do Was kilka pytań oraz problemów a jestem kompletnie zielony i wszystko uczę się z forum/google.
Silnik: OTHire-master
Mapa: Yurots przerobiłem z 7.6 na 7.72 pod othire
Baza danych: Uniform Server Zero XIV (mysql)
Strona: Znote AAC-master
1.
Posiadam IP wewnętrzne i niestety nie mogę odblokować portów w głównym routerze(starszy rotuer i nie łączy z oknem konfiguracji, nie chcę go resetować ponieważ stoi jako główny a pod niego są podłączone 3 inne routery i dopiero do komputerów, laptopów). Czy mając VPS z ovh ominę tą przeszkodę?
2. Po odpaleniu ots na laptopie mogę sie zalogować tylko przez localhost, strona działa też tylko pod localhostem. Wstawiając ots na VPS'ie wszystko niby się włącza ale strona www (tworzenie postaci, whoisonline itp) działa ale tylko na VPS(niby wpisuję ip vps'a i strona otwiera się pod tym ip co w configu ale z urządzenia w innej sieci już tej strony nie widzą). Oczywiście na ots poprzez cienta tibii też nie mogę się zalogować z innego Laptopa w innej sieci. Zmieniałem ip, uzywałem no-ip ale nic nie pomagało.
3. Nie mogę się połączyć z VPS przez programy (putty, winscp, filezilla) cały czas łączy i nic. To przez nieodblokowane porty? Aktualnie łączę się przez zdalny pulpit.
4. Na PC i VPS firewall "prawdopodobnie" ustawiłem dobrze korzystając z google i forum.

Myślę, że prościej już wytłumaczyć się nie da i również chciałbym aby ktoś w prosty sposób mi to wyjaśnił ;P
Najpierw chciałbym się nauczyć stawiania ots by każdy mógł założyć konto i zalogować się do gry. Później edytowanie mapy, tworzenie expów itp.