• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Men ja har skrivit 5-10 andra posts som aldrig kommer fram. Eller dom kommer fram men när jag tittar 1 timma efter så är dom gone
 
Svenska mods har en tendens att ta bort posts här som inte skulle setts som en violation utanför denna section.

Kanske tycker dom bara om att ha kontroll över något på detta forumet :)
 
skrev en post igår om att tortera folk som jobbade på norton antivirus.. den försvann ju väldigt fort tydligen x)

Mods gör ett bra jobb just nu!
 
skrev en post igår om att tortera folk som jobbade på norton antivirus.. den försvann ju väldigt fort tydligen x)

Mods gör ett bra jobb just nu!

"Moderators: Hani, Archez "

lol, varför är Archez mod här? :s
 
Mm, men han är moderator i alla sub-forums i community, förstår du?
Jaha, nu förstår jag. Men dem andra då, som holländska sektionen. Ingen av Archez eller Hani kan tyska. Så.. där kan man bara spamma, eller? :confused:
 
Jaha, nu förstår jag. Men dem andra då, som holländska sektionen. Ingen av Archez eller Hani kan tyska. Så.. där kan man bara spamma, eller? :confused:
Det finns kanske någon global moderator som kan det. :p
 
Om man använder hjärnan när postar så finns det ingen anledning till att era posts ska bli borttagna. Använd ett ordentligt språk och sluta med personliga påhopp så kommer det inte hända.

Och det finns faktiskt minst en moderator som snackar dom språken som finns som subforums.
 
Back
Top