• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Snö är bara kul om det kommer överdrivet mkt, 1meter + typ:D

annars suger det när det bara blir slask direkt.
 
JAG VILL HA SNÖ !!!! :(:(:(
Sista året i min skola, vill bara mula några fulingar som har kaxat under detta året, ffs :( :D

Iaf, med lite gladare nyheter. Så ströp jag en neger innan, och då ringde det på dörren, det stank som in i hel*ete, haha...sprang som ett sär upp för trappan och stängde dörren. Pinsamt om de hade kommit på mig :p
 
orka kyla.. hade man pengar hade man ju lätt flyttat utomlands när graderna närmar sig 5-10~

Som .... cyyyyypern ! Perfekt ställe där alla kan engelska, många horor också, skojja :p

Seriöst, det är skit kul där. Iaf när jag semestrade där.
 
Det är tråkigt att det blir mörkt så tidigt. Det är helt svart ute. :(

Hmm, jag tycker det gött :D På sommaren är det FÖR segt, vid 9 är det fortfarande ljust o så.

Jag gillar mörker, roligare att vara ute o hitta på sina dumheter, hehe.
 
Ett ställe ni ska besöka är Spanien mitt på sommaren. Att bada i medelhavet är det bästa som finns! Och för och inte snacka om maten! *Dreglar*
 
Detta va ju skoj, trött som fan fast hela jävla rummet snurrar om jag lägger mig ner >.<
 
Sitt o sov då? Saken avklarad.
Skulle inte kunna åka utomlands på sommaren då det är varmt i Sverige också? Åker hellre vid början av vintern eller sportlovet~~
 
Sri Lanka? Är det inte mycket krig där just nu med deras egna armé eller liknande samt översvämningar och sånt :S?
 
Back
Top