• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Mer filmtips!!1

Själv kan jag rekommendera:

Law abiding citizen
Hangover
Grown ups

Om någon nu lyckats missa dem.
 
Bara jag som tycker att otland är som invaktivt? Asså man ser knappt något nytt som
Nya trådar, om de kommer nån ny tråd så handlar det om nån som har fått x antal posts eller att de vill sälja något.
 
Bara jag som tycker att otland är som invaktivt? Asså man ser knappt något nytt som
Nya trådar, om de kommer nån ny tråd så handlar det om nån som har fått x antal posts eller att de vill sälja något.

just darför sitter man på d2jsp istället :> mods är inte nignogs på d2jsp heller och tar bort all phun
 
Vad är d2jsp?

ett av världens största forum :p 3:e forumet tror jag det var. har allt typ :p från bibeln till spel som league of legends till bilar och ja allt lol bäst

där är inte mods fissor och det är så aktivt att om du postar nått så hra du svar inom 30sec - 1 min :p
 
ett av världens största forum :p 3:e forumet tror jag det var. har allt typ :p från bibeln till spel som league of legends till bilar och ja allt lol bäst

där är inte mods fissor och det är så aktivt att om du postar nått så hra du svar inom 30sec - 1 min :p

league of legends är wannabe warcraft.. -.-
 
Back
Top