• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

hahaha, varför inte bara spawna items :D?
jag abusa skit mkt XDDD jag var den enda gm online, varje gång jag dog med rs så spawnade jag bara nya item :D fett rolig server men alexander(ownern) bytte map o sen så dog den :(

haha, vad "hette" din GM?

22% av historian.
Vad som egentligen hände med granaria vet bara jag och min bror.
Från allra allra starten hade han en WAR server som var rätt så populär den med, 80+ spelare, sen la han ner den och började på nytt. Som då skulle kallas Granaria :) and the story begins...
Minns fortfarande första gången han startade den, det kryllade in folk, helt siiick. Goa tider där ja ;))
Efter en tid la han ned servern för han ville förmodligen inte hosta mera, efter något år igen så startade han Granaria i typ några dagar sedan la han ned den.
Tyvärr så kommer aldrig den riktiga Granaria upp igen eftersom den är HELT borta från datorn av ett misstag. R.I.P :(
Vet inte om ni minns vem ECM Danne var, det är iaf jag :p

BTW, abuse not toleranted! :)

GTA V Online är ju ute snart så då jävlar :D
 
haha, vad "hette" din GM?

22% av historian.
Vad som egentligen hände med granaria vet bara jag och min bror.
Från allra allra starten hade han en WAR server som var rätt så populär den med, 80+ spelare, sen la han ner den och började på nytt. Som då skulle kallas Granaria :) and the story begins...
Minns fortfarande första gången han startade den, det kryllade in folk, helt siiick. Goa tider där ja ;))
Efter en tid la han ned servern för han ville förmodligen inte hosta mera, efter något år igen så startade han Granaria i typ några dagar sedan la han ned den.
Tyvärr så kommer aldrig den riktiga Granaria upp igen eftersom den är HELT borta från datorn av ett misstag. R.I.P :(
Vet inte om ni minns vem ECM Danne var, det är iaf jag :p

BTW, abuse not toleranted! :)

GTA V Online är ju ute snart så då jävlar :D
lolol, jag kommer ihåg dig hehe, men den las ned efter att ägaren bytte map sen så dog servern om jag inte minns fel
 
lolol, jag kommer ihåg dig hehe, men den las ned efter att ägaren bytte map sen så dog servern om jag inte minns fel
Servern dog när den lades ned första gången, han ville ta upp den igen då med annan "kvalite." Det var bara en liten kul grej inget seriöst, ville förmodligen se om de flesta kommer ihåg den xD

GTA V Online som gäller imorgon!
 
Back
Top