• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Premia någon?

Snel pUppie

Member
Senator
Joined
Jun 15, 2007
Messages
1,634
Reaction score
5
Tjenare. Är det någon här som lirar Premia? Eller har du lirat Premia? Skulle vara kul att veta, lirar där just nu.

Det är bara att skriva ifall ni lirar!
 
Nop, typ ingen kör premia. För man behöver prem för att köra ? Och om man inte har prem kan man inte köra? ^^. Jag kör iaf Calmera och obsidia <3..
 
Jojo sant men det är ingen kul att lira om man inte har prem, man kan inte åka båt, man kan inte använda prem spells, man är inte promotad, mana+hp går saktare och man kan inte hunta på många bra stället om man är free acc ;p

Nu snackar jag om man är lite högre level med mera saker...
 
jag lirar där men kommer inte säga mitt namna eftersom power abusing är lite av den högre klassen där och jag är av den huntade klassen, vilket vill säga att jag är hunted som alla andra jävla sopor på den *********************** världen...







?_?
 
Jojo sant men det är ingen kul att lira om man inte har prem, man kan inte åka båt, man kan inte använda prem spells, man är inte promotad, mana+hp går saktare och man kan inte hunta på många bra stället om man är free acc ;p

Nu snackar jag om man är lite högre level med mera saker...

Just därför spelar man inte RL-tibia ;)
 
Back
Top