• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

problem med anslutning till internet

Status
Not open for further replies.

Hampish

=)
Joined
Mar 29, 2008
Messages
1,180
Reaction score
25
Location
Sweden
Hejsan.

Idag bestämmde jag mig för att formatera om min dator och när jag var klar så märkte jag att internet inte fungerade.

jag har kollat egenom de mesta nu och jag tror att mitt problem är att jag inte har istallerat drivrutinerna för nätverkskortet.

Jag saknar också det lokala nätverket vilket man brukar kunna ansluta till.


Någon som har en blekaste anning om hur jag ska göra?
Sitter å googlar efter svar just nu men utan framgång för tillfället.
 
"jag har kollat egenom de mesta nu och jag tror att mitt problem är att jag inte har istallerat drivrutinerna för nätverkskortet."
Är du korkad?
 
"jag har kollat egenom de mesta nu och jag tror att mitt problem är att jag inte har istallerat drivrutinerna för nätverkskortet."
Är du korkad?


Varför skulle han? -.-

ONT: Det är det nog det som e felet :p
 
installera drivrutinerna du får med datorn ja han är korkad
 
"jag har kollat egenom de mesta nu och jag tror att mitt problem är att jag inte har istallerat drivrutinerna för nätverkskortet."
Är du korkad?
Jag trodde inte jag behövde installera om nätverkskortet bara för att jag formaterade om datorn.

Aja, vafan förväntar man sig för svar när man frågar en fråga på ett forum där de flesta är 12-15 år.

Iaf står att jag behöver en CD för att installera dessa drivrutiner vilket jag är väldigt tveksam på att jag har i och med jag köpte dator i ett stort paket å behövde egentligen inte göra något annat än att trycka på ON knappen när jag hade köpt den.
 
Hampish, Du kan ju inte skriva att du tror att det är att du inte har installerat drivrutinerna. Du bör ju definitivt prövat det. ÄR INTE DOM INSTALLERADE SÅ ÄRE JU INTE SÅ JÄVLA KONSTIGT ATT SKITEN INTE FUNKAR (/)(/(=)/(#"/=)"#(#/)("/#)(.
Och nej du behöver ingen jävla CD för att fixa dom.
Använd GOOGLE.
bTW , Jag är 17 år.
 
Håller med Haard, sånt här behöver du inte swe section till precis.

Finns miljontals sidor med lösningar genom google.
Och om du tror att det var pga drivrutinerna så kanske du ska testa dig fram istället för att säga att du TROR att det är därför?

Och har du XP eller mer så ska du bara behöva formatera rätt, sen välja inställningar för internet när du har installerat klart..

Herregud, en dummare tråd efter den andre.
 
Aja, ni kan stänga denna tråden.

Löste problemet efter några försök.
Dock märkte jag några andra fel men orkar fan inte be om hjälp här igen, man blir ju bara kallad korkad osv vilket bara är störande i en frustrerande situation som detta.
 
Hoppas det löser sig Hampish!
Tråd låst på begäran av trådskaparen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top