• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Problem under installationen av Windows 7

RZ84

New Member
Joined
May 4, 2010
Messages
1
Reaction score
0
Hej. Det är såhär att jag har problem med att installera Windows 7. Första steget under installationen är att välja språk och det går bra, sedan står det "installation is starting" och efter det laddar det en stund innan det plötsligt blir svart skärm, skärmen säger "ingen signal" och det blåa ljuset övergår till det orangea. Som om datorn går i vänteläge mitt under installationen och inget händer. Jag förstår inte vad problemet kan vara? Någon som kan hjälpa mig?
 
Ring där du köpte den eller så kolla vad du har för data sen ringa dom kanske måste du Formatera och göra xd
 
Du använder skiva antar jag. Men kolla så att den bootar från cd i första hand så att du bara kan starta om... Kanske jag missuppfattat det hela...
 
Jag måste först veta, är det en piratkopia eller är det original?
 
Cirtaboy jag kmr ihåg när du install Window 7 det tog 10 min för dig xd

PS: sj har jag Window 7
 
Back
Top Bottom