• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

ps2 spellen tekoop!

Animera

* * * * *
Joined
Dec 9, 2008
Messages
2,429
Solutions
5
Reaction score
603
Location
ANIMERA.ONLINE
Ik weet niet of ik t bij marketplace moest posten of hier aangezien mn buurjongen niks opstuurd buiten nederland en omdat het niets met tibia te maken heeft. Daarom probeer ik het hier, sorry mods als ik t verkeerd geplaatst heb.

Mijn buurjongen zijn playstation 2 is kapot, en wilt hierbij alles verkopen!

Memory card 8mb (zilverkleurig) - minimum bod 2 euro.
2 officiele playstation controllers (zwart) - minimum bod 6 euro p/s.
Test drive unlimited (compleet) - minimum bod 5 euro.
Final fantasy X-2 (compleet) - minimum bod 5 euro.
Dragonball z budokai 1 (geen geheugen ervan opgeslagen in memory card en zonder die doosje) - minimum bod 2 euro.
Dragonball z budokai 2 (compleet alleen is budokai 2 wel voor de gamecube alleen.) - minimum bod 4 euro.
Dragonball z budokai 3 (compleet) - minimum bod 5 euro.
Dragonball z budokai tenkaichi 1 (compleet) - minimum bod 5 euro.
Dragonball z budokai tenkaichi 2 (complelet) - minimum bod 5 euro.
Dragonball z budokai tenkaichi 3 (compleet) - minimum bod 5 euro.
Dragonball z infinite world (compleet) - minimum bod 5 euro.

* met compleet bedoel ik zonder krassen, doos en boekje alsof je hem uit de winkel koopt.

Groove Rider slot car racing (krassen en zonder doos of iets) - minimum bod 2 euro.
Maxxed out racing (zonder doos of iets) - minimum bod 2 euro.
Tekken 4 (zonder doos) - minimum bid 2,50 euro
Tekken 5 (zonder doos en krassen) - minimum bod 1 euro.
Grand theft auto - vice city (compleet) - minimum bod 5 euro.

Nintendo gamecube wit tekoop (compleet, goeie staat) - minimum bod 20 euro.
Gamecube controller wit (goeie staat) - minimum bod 5 euro.
Gamecube/wii controller zwart (goeie staat) - minimum bod 5 euro.
Super smash bros melee (compleet alleen zonder boekje) - minimum bod 5 euro.
Wario ware inc. (Compleet) - minimum bod 4 euro.
Mario smash football (compleet) - minimum bod 5 euro.
Pokemon colleseum (zonder doos) - minimum bod 3 euro.
Trade cable (voor pokemon colleseum en je gba spellen) - minimum bod 2 euro.
* heb geen memory card ervoor omdat die kapot is.

- Voor fotos kun je altijd mailen.
- verzendkosten zijn voor de koper
- zonder doos betekent ook zonder boekje (voor de duidelijkheid)
- bij elke bod is dat exclusief verzendkosten
- doos hoef je niet perse te kopen als je niet wilt scheelt alleen verzendkosten.
- bij aankoop van meerdere producten is korting.
- aanrader voor dragonball z fans
- betrouwbare verkoper.
 
@beide up hahahahahahahahaha moest er echt om lachen
Maar nee je krijgt er niets bij
En christian ja nu je t zegt lykt er wel op ja haha

Speel je nog steeds isara?:p
 
kanker zooi, dus stel dat ik alles koop krijg ik niet eens een gratis lagmacun erbij, wat is dit voorn handel -.-
 
Die laatste is best mogelijk. Als je alles koopt wilt hij best wel een lagmacun meesturen voor je (denk ik) i mean comeon zn oom heeft een eige zaak en al krijgt die niets zou die heuswel 2 euro nogwa uitgeven om alles wat die verkoopt te verkopen toch :p

En danny ze zijn niet van mijmaar van een buurjongen
 
Heb je geen gameshops in de buurt? Die kopen ze meestal ook wel voor meer dan 5 euro als ze compleet zijn. En dan hoef je ze niet te verzenden :p.
 
Die laatste is best mogelijk. Als je alles koopt wilt hij best wel een lagmacun meesturen voor je (denk ik) i mean comeon zn oom heeft een eige zaak en al krijgt die niets zou die heuswel 2 euro nogwa uitgeven om alles wat die verkoopt te verkopen toch :p

En danny ze zijn niet van mijmaar van een buurjongen

Dus jij wil een Lagmacun meesturen, even serieus man ik ga die dan dus echt niet meer opeten.
 
Haha je kent me niet ik las t ergens tijdje terug hoe dan ook heb 1000e chars daar gehad sinds 7.5

Wat wil je dan?
 
Heb je je spellen nog steeds te koop? Ik ben namelijk geïnteresseerd in Budokai Tenkaichi 3.
 
het is oud,

Dat iets oud kan onmogelijk een reden zijn dat iets voor ''losers'' is. Ten eerste heb je geen idee waarom ik geïnteresseerd ben in het spel. Wie weet ben ik een verzamelaar (van games of DBZ-spullen) of wil ik het hebben omdat het voor mij nostalgische waarde heeft. De Ps2 wordt overigens nog steeds verkocht en er worden nog steeds games voor ontwikkeld (FIFA, PES). Miljoenen mensen overal ter wereld hebben nog steeds een Ps2, de console is succesvoller dan welke console dan ook. De ouderdom merk je overigens alleen aan de graphics en de online mogelijkheden (de Ps2-servers zijn plat). Verder heeft de console nog steeds meer games dan de Ps3 én een goeie backwards-functie. De Ps3 heeft als enige voordeel dat je virtuele memorycards aan kan maken, maar kan de helft van de Ps1-games niet draaien. Laat staan de Ps2-games.

vervuild het milieu,

Bron?


Wauw, grote jongen! Dit slaat nergens op, en als het dat wel doet zou ik graag willen weten waarop.

ziet er lelijk uit.

Dat is een subjectief begrip. Er van uitgaande dat je niet alle media-apparatuur die je op een tv aansluit lelijk vindt; wat maakt de Ps2 zo lelijk?
 
Back
Top