• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Rap Sucks ! And it is only listened to by schmucks !

System of a Down har varit en inspiration för alla band, från rock till metal hardcore.

Har du sett deras lyrics? De skriver om hur korrupt dagens regering är och hur lägen är i de svåra ställen, och de massmorden i Armenien som de har skrivit om för att de själva är från Armenien.

Det var nog det dåligaste du kunde ha sagt, om du hade sagt att Metallica suger, okej...för SOAD har alltid haft en väldigt starkt budskap i sig. (btw, tro inte att jag INTE gillar metallica, en av de bästa banden inom hårdrock/metal)

Och ye...jag valde lite fel låt, men om ni hade varit lite smarta nog att läsa hela tråden än va att stänga ut det viktiga, så hade det stått "(btw, jag vet att VISSA rap låtar har en del solid text, men w/e)"

De enda som skriver bra är typ bara Tupac och Eminem, men jag gillar bara Eminem :p Tycker faktiskt tupac har kass melodi eller "beat" som ni gangstas säger.
han tkr nog att SOAD suger för att dom "rockar" alldeles för mkt
 
Limannen, är det lyrics vi ska bedöma eller?
Så om jag skrivit grymma lyrics och sen sjunger som en idol sökare så blir jag en av dina favoriter?
 
Limannen, är det lyrics vi ska bedöma eller?
Så om jag skrivit grymma lyrics och sen sjunger som en idol sökare så blir jag en av dina favoriter?

Vad fick du det ifrån? :S
Har jag sagt att jag bara lyssnar på musik med lyrics som faktiskt har något betydelse? Ne, jag gillar rap...kanske inte allt, men vissa.

Jag gillar faktiskt bara rap för att det "låter" dunk dunk och passar ibland kanske till fester och vissa sorter av gaming xD

Alla har olika smaker xD

Btw, jag tycker den bästa låten av Eminem är, Mockingbird och Lose Yourself.
 
Titeln på denna tråden var inte så bra, hahah...vissa blev lurade på ett dumt sätt.

Titeln är på engelska, men innehållet på svenska :p
 
Hur trångsynt får man vara egentligen? Bara för att du enbart hört massa radiohiphop som suger så är genast inga raptexter bra? Riktig rap handlar om text och budskap, poesi på beat. Gör din research innan du öppnar din käft, som om du vet vad du snackar om. Riktig hiphop hör man inte på radion/tvn längre.

Men som sagt, det finns två typer av människor:
Personer som hatar hiphop och som fortfarande tror att hiphop uteslutet görs av "niggas" som "pratar" om att knulla vita brudar, röka ph3ta jointz och äga dyra bilar.

Och så finns det personer som vet att hiphop är något mer än det här. Personer som lyssnat på hiphop bortom det som spelas på The Voice och MTV. Ni kommer aldrig, aldrig att komma överens. Det är liksom ingen idè att fortsätta diskutera detta.
Ni är som Israel - Palestina.

/bRRRRRAAAAAP
 
Last edited:
Hur trångsynt får man vara egentligen? Bara för att du enbart hört massa radiohiphop som suger så är genast inga raptexter bra? Riktig rap handlar om text och budskap, poesi på beat. Gör din research innan du öppnar din käft, som om du vet vad du snackar om. Riktig hiphop hör man inte på radion/tvn längre.

Men som sagt, det finns två typer av människor:
Personer som hatar hiphop och som fortfarande tror att hiphop uteslutet görs av "niggas" som "pratar" om att knulla vita brudar, röka ph3ta jointz och äga dyra bilar.

Och så finns det personer som vet att hiphop är något mer än det här. Personer som lyssnat på hiphop bortom det som spelas på The Voice och MTV. Ni kommer aldrig, aldrig att komma överens. Det är liksom ingen idè att fortsätta diskutera detta.
Ni är som Israel - Palestina.

/bRRRRRAAAAAP

haha nice 1!

skicka lite brao hiphop/rab! vill lyssna på lite ny musik. haha
 
brukar oftast lyssna på rap men det finns vissa metal låtar som är dunder ;) fragdonut din lilla 3 åriga tönt du slutar dagis om 30 minuter jag kommer och hämtar dig då, men tills dess kan du hålla käften
 
Iaf, ffs...lyssna på låten och häng med i texten, så förstår ni att det är mer "känslosamt" med rock...än, t.e.x vis rap
Hmm, klar? Nu kan du jämföra den låten och texten mot denna rap låten/text:

Haha, då har du inte hört mycket Rap...

Eminem - Stan
 
@Offishall
HAHAHAH. tyckte inte heller de var så mkt rap ;p haha
 
Back
Top