• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Rasist? Läs detta...

Status
Not open for further replies.
Jobbar i en bilaffär och kan säga att dom som skriker inte är från Sverige.
 
jaså? så du menar det finns ingen blatte som är vit?
visste inte det...

asså shit, vad är det för fel på den här snubben?
har ni sett en blatte som är vit?
va snackar du om?
retard, blattar är invandrare som bråkar, såna som tror att dom äger sverige.
men en ska jag säga, att vi borde ha USA's invandrings system,
fula as, sverige kmr ju drabbas av 100,000 tals självmordsbombare.
dom ska bara va glada och vara tacksamma för att vara här,
och dom borde skärpa sin attityd, om dom inte bråkar med mig,
så bråkar inte jag med dom, fattar inte...det är ju dom som startar krigen.
Jag säger: BUSH, BOMBA SKITEN UR DOM! bara för att dom har bensinen/oljan,
bush kan väl utrota hela irak med en "nuclear bomb" ffs.
 
asså shit, vad är det för fel på den här snubben?
har ni sett en blatte som är vit?
va snackar du om?
retard, blattar är invandrare som bråkar, såna som tror att dom äger sverige.
men en ska jag säga, att vi borde ha USA's invandrings system,
fula as, sverige kmr ju drabbas av 100,000 tals självmordsbombare.
dom ska bara va glada och vara tacksamma för att vara här,
och dom borde skärpa sin attityd, om dom inte bråkar med mig,
så bråkar inte jag med dom, fattar inte...det är ju dom som startar krigen.
Jag säger: BUSH, BOMBA SKITEN UR DOM! bara för att dom har bensinen/oljan,
bush kan väl utrota hela irak med en "nuclear bomb" ffs.

En som du kallar det "nuclear bomb" Skulle även få konsekvenser i princip hela världen. Alla länder omkring skulle dö ut. Kolla bara på tjernobyl, och en modern atom bomb skulle göra ungefär 100 gånger så stor skada som det haveriet. Tänk på vad du säger innan du öppnar käften.
 
En som du kallar det "nuclear bomb" Skulle även få konsekvenser i princip hela världen. Alla länder omkring skulle dö ut. Kolla bara på tjernobyl, och en modern atom bomb skulle göra ungefär 100 gånger så stor skada som det haveriet. Tänk på vad du säger innan du öppnar käften.

haha, ta det lugnt din blatte :D
du är nog det, för annars hade du svarat som en normal människa,
och jag vet inte allt om bomber, som ni gör...sry då.
Men, någon slags bomb som kan skada Iraks storlek borde finnas,
och det borde också bush släppa :p
 
Ehm. Jag är så svensk jag kan bli. Men det har inte du med att göra. Hur gammal är du egentligen? Du resonerar som om du är någonstans mellan 10 och 12 år. Så jag skulle gissa på 11. Och åter igen, tänk efter innan du öppnar käften.
 
Jag håller med Empty.
Blattar kan väl visst vara vita? Så vitt jag vet så är blattar = invandrare och invandrare(i vårt fall) är väl såna som flyttar hit från ett annat land där dom är födda.

Så om en finsk kommer till sverige så är han/hon inte en invandrare? Hudfärg har ingenting med invandring att göra, du är en invandrare ifall du flyttar till ett annat land. Vad jag vet så räknas man som invandrare ifall man tänker flytta till ett annat land och bo kvar där i minst 1 år.

Enklare förklaring:
Invandrare är såna som flyttar till ett land från deras hemländer(där dom är födda).
Om dom här invandrarna flyttar ifrån sitt land till t ex Sverige och får barn i Sverige så räknas barnen som svenskar.

Många svenskar i dagsläget smutskastar invandrare och säger att det är dom som skapade det här hatet, är det verkligen dom som skapar det? I den här tråden har jag sett flera idiotiska inlägg och det har fått mig att fundera hur dom här personerna tänker.

Och för att göra det tydligare så säger jag inte att alla invandrare är änglar eftersom att jag vet att det inte är så. Det finns idioter i alla möjliga folkslag men det du gör Liemannen i det här fallet är att dra alla invandrare över samma kam, då menar jag att du tror att alla invandrare bråkar bara för att några gör det och att alla irakier är självmordsbombare.

Lyssna bara på dig själv hur det låter, tänk efter lite... Är alla invandrare likadana?

Jag tvivlar på att du ens kommer låta din hjärna att försöka arbeta med det här eftersom att du är så inställd på att hata invandrare. Sen kan du också fråga dig själv ifall det är konstigt att vissa invandrare hatar svenskar som dig.

Förresten, hur gammal är du Liemannen?
 
Men snälla, vad har min ålder med saken o göra?
Handlar denna tråden om det?
Sluta lek vuxen pappa o va bäst i tråden era nollor.
Gå ut på gatorna och kolla själv, sitt inte inne 24/7 och läs på bloggar
om hela jävla samhället och sen bete dig som om du vet allt.
Ta reda på din egen fakta, jag har min fakta att vissa blattar kan vara
dumma i huvudet och är helt respektlösa, och vissa kan vara ganska shysst,
i alla fall inte vara så dumma o starta ett bråk.

Förr var jag en vanlig kille som inte hade några problem med såna skitstövlar,
lyssnade fan på 50cent och annan rap, haha...nu gör jag inte det längre,
för jag har sett hur äcklig och jävligt dum världen är, så jag vill gärna ha min egen vilja för mig själv, tack.
Tänker dock sluta titta på denna tråden mer, orkar inte, för efter detta...kommer en ny sak efter en ny sak.
Rasism, kommer inte försvinna! Så länge det finns olika färger på människor, kommer det vara olika åsikter om varandra.
Så adjö!
 
Ursäkta mig, men jag kan inte motstå att svara på det där. Så bara för att du blivit mobbad av 1, kanske 2 invandrare vänder du ryggen mot alla svarta, gula, röda, ja, alla som inte har samma hudfärg som dig själv. Jag menar, bara för att de 2 personerna varit elaka mot lilla dig, så vägrar du lyssna på den sortens musik som många av deras hudfärg utövar. Har aldrig en vit person varit elak mot dig? Då borde du väl sluta lyssna på pop\metal\rock\techno\dance och alla andra musikstilar också?

Du låter bara mer och mer korkad för varje post du skickar. Och det där med att sitta inne 24\7, och att inte veta någonting om världen. Ta en noga titt på dig själv, vad vet du om världen?
Bara för att rasism inte kommer att försvinna så behöver man inte själv vara en del av problemet, eller hur?

Det där om din ålder frågade vi för att du beter dig som om du var 11 år. Så du kanske skulle ta en titt till på dig själv, och se över dina värderingar och tankar. Slår vad om att det är dina vänner och därmed grupptrcyk som fått dig att tänka så. Och därför har du inte nog med argument för att kunna debattera detta, så jag förstår att du inte vill kolla här mer.
 
Last edited:
Jag fattar inte vrf alla svennar får luft bakom skärmen asså..
alla ni svennar som hatar blattar, läs innan ni bedömer något:


Till er rasister :)

Din demokrati är grekisk, dina bokstäver är latinska, din pizza är italiensk din moped är japansk, Bensinen i din bil kommer från Irak, din choklad är colombiansk dina kräftor är turkiska, din tröja är från Indien, din mp3 är koreansk, din parfym är fransk din mobil är finsk, din öl är dansk dina semestrar tillbringar du i Spanien, Grekland eller Thailand och du klandrar din granne för att han är utländsk!? Dubbelmoral? Nej, det visar bara hur dumma ÅSNOR rasister är ;-)


O ni hatar alla invandrare? ni skulle inte kunna leva utan deras saker jävla sopor.
( Ni som inte är rassar, ta inte åt er)
blir bara så jävla lack när alla ska leka sköna.
Du har så jävla rätt
 
lol kolla asså jag är utlänning men svenskarna har ju rätt
vem är de om gör mest brott osv??
här i vivalla är de ej svenskarna lovar er de är tjuvar allt här
och de är ingen svensk som vågar gå ut ens...
(jag är syrian) och är stålt över de...
 
Tror ganska många tolkas som rasister på grund av att dom hatar dom som normalt är invandrare som hoppar på folk, förstör enormt mkt, snor saker?, hotar en så fort man går förbi dom.. har haft inbrott 3ggr i huset senaste året av några svarta pojkar, dom pajjar bilarna utanför.. hugger knivar i decken pga dom är utråkade.. hur fan ska man gilla dessa personer? javisst, om ni tycker jag är rasist på grund av det så fårre la vara så.
Ps, jag menar inte att alla invanderare är sådana, har ganska många invandrar polare som inte håller på med sådant. Och vad jag har hört så sticker dom till svergie för att få fred? å sen när dom är här snackar dom bara skit om landet å tar lite cash. Lixom varje liten invandrare som kommer hit till svergie värkar se väldigt negativt på landet som det är vårat jävla fel att deras morsa blev bombad till finhackad kebab.
ps: jag gillar faktiskt kebab!

Jag kanske är rasist, men det jag hadde hatat en svensk person om han gjorde likadant, så vafan har det med färgen å göra?

Edit: vi kanske är lite kaxxigare framför skärmen, för då vet man att det inte är en jävla pistol eller en kniv som kommer efter en. Det är la ganska omänskligt att inte vara rädd om sitt liv?


Håller med dig, PS Icetear, ja fiskar faktiskt min kräfta själv :p
 
Men snälla, vad har min ålder med saken o göra?
Handlar denna tråden om det?
Sluta lek vuxen pappa o va bäst i tråden era nollor.
Gå ut på gatorna och kolla själv, sitt inte inne 24/7 och läs på bloggar
om hela jävla samhället och sen bete dig som om du vet allt.
Ta reda på din egen fakta, jag har min fakta att vissa blattar kan vara
dumma i huvudet och är helt respektlösa, och vissa kan vara ganska shysst,
i alla fall inte vara så dumma o starta ett bråk.

Förr var jag en vanlig kille som inte hade några problem med såna skitstövlar,
lyssnade fan på 50cent och annan rap, haha...nu gör jag inte det längre,
för jag har sett hur äcklig och jävligt dum världen är, så jag vill gärna ha min egen vilja för mig själv, tack.
Tänker dock sluta titta på denna tråden mer, orkar inte, för efter detta...kommer en ny sak efter en ny sak.
Rasism, kommer inte försvinna! Så länge det finns olika färger på människor, kommer det vara olika åsikter om varandra.
Så adjö!

Jag menade inget illa när jag frågade om åldern, ville bara veta.
Om inte du kan hantera att skriva i diskussioner som denna så bör du inte skriva alls. Jag vet hur verkligheten ser ut, jag lämnar faktiskt datorvärlden varje dag. I sverige så finns det svenskar som inte tycker om folk som har en annan etnisk bakgrund, och så finns det personer som inte kommer ifrån sverige och som hatar svenskar pga detta. I mina ögon så jämnar det ut sig... Ifall alla skulle försöka ge det en chans att kunna förstå varandra så kanske det hade varit bättre i Sverige när det gäller rasism.

Jag bor i jordbro som sagt, det är en invandrartät ort och sen finns det en ort som ligger en station ifrån med tåget som kallas för Västerhaninge. Jag känner många därifrån och dom flesta där är svenskar. Visst är vissa av dom skit schyssta, men sen finns det vissa som jag inte känner så bra som håller på och driver med invandrare jämt o ständigt och håller på o säger typ "SHUE BRUSHAN" till sin svenska kompis. Det här är rätt vanligt runt om i sverige och det skapar ju bara mer hat eller? Så tänk om, ta första steget och sluta upp med såna grejer så kanske dom invandrare som håller på ändrar sig också? Visa att ni är smarta för en gångs skull.

Nu skrev jag inte om riktiga rassar, men det är en likhet mellan dom och rassar. Dom är smygrassar, det vill säga att när dom är med sig själva så kan dom prata fördomsaktigt om invandrare men om invandrare skulle gå förbi eller något så yttrar dom sig inte.

Min kompis i min klass som nästan bara har smygrassar till vänner har börjat förstå att invandrare inte är så dumma hela tiden. Han börjar förstå att det inte skiljer så mycket mellan han och dom.

Jag tog det här som ett exempel för att visa hur invandrare har det och att det kan vara anledningen till att vissa håller på som dom gör.
 
Orkar inte diskutera eller ens bråka om mer saker så,
jag ber om ursäkt till alla som jag har förolämpat och på något sätt "sårat".

Jag är ingen rasist, jag gillar bara inte invandrare som bråkar med mig.
Det är allt,
Ha det trevligt.
 
Jag menade inget illa när jag frågade om åldern, ville bara veta.
Om inte du kan hantera att skriva i diskussioner som denna så bör du inte skriva alls. Jag vet hur verkligheten ser ut, jag lämnar faktiskt datorvärlden varje dag. I sverige så finns det svenskar som inte tycker om folk som har en annan etnisk bakgrund, och så finns det personer som inte kommer ifrån sverige och som hatar svenskar pga detta. I mina ögon så jämnar det ut sig... Ifall alla skulle försöka ge det en chans att kunna förstå varandra så kanske det hade varit bättre i Sverige när det gäller rasism.

Jag bor i jordbro som sagt, det är en invandrartät ort och sen finns det en ort som ligger en station ifrån med tåget som kallas för Västerhaninge. Jag känner många därifrån och dom flesta där är svenskar. Visst är vissa av dom skit schyssta, men sen finns det vissa som jag inte känner så bra som håller på och driver med invandrare jämt o ständigt och håller på o säger typ "SHUE BRUSHAN" till sin svenska kompis. Det här är rätt vanligt runt om i sverige och det skapar ju bara mer hat eller? Så tänk om, ta första steget och sluta upp med såna grejer så kanske dom invandrare som håller på ändrar sig också? Visa att ni är smarta för en gångs skull.

Nu skrev jag inte om riktiga rassar, men det är en likhet mellan dom och rassar. Dom är smygrassar, det vill säga att när dom är med sig själva så kan dom prata fördomsaktigt om invandrare men om invandrare skulle gå förbi eller något så yttrar dom sig inte.

Min kompis i min klass som nästan bara har smygrassar till vänner har börjat förstå att invandrare inte är så dumma hela tiden. Han börjar förstå att det inte skiljer så mycket mellan han och dom.

Jag tog det här som ett exempel för att visa hur invandrare har det och att det kan vara anledningen till att vissa håller på som dom gör.


Självklart ärre vårat fel, fan vi snackar skit om dom såklart dom måste pajja våra bilar osv då... Det förklarar ju allt!

TACK FÖR DU ÄR SÅ UNDERBAR OCH FÖRKLARAR ALLT!
 
Självklart ärre vårat fel, fan vi snackar skit om dom såklart dom måste pajja våra bilar osv då... Det förklarar ju allt!

TACK FÖR DU ÄR SÅ UNDERBAR OCH FÖRKLARAR ALLT!

Jag antar att du är rasist eller som jag kallar det "smygrasse" eftersom att du tog åt dig? Och om du hade läst allt jag har skrivit i den här tråden så hade du sett att jag inte bara klandrar svenskarna.

Jag syftade inte på den sortens beteende utan mer på det där "jävla svenne" beteendet. Tror du att om en invandrare är kriminell och ska sno någon bil så väljer han en bil pga offrets etniska bakgrund? Då är du ute och cyklar lille vän. En kriminell bryr sig om vinsten och inget annat. Självklart väljer han en mercedes än en gammal ford sierra? TÄNK dig för innan du skriver ett inlägg. Men som du i det här fallet blir rasistisk när en invandrare snor din bil, om en svensk snor en invandrares bil, ska invandraren bli rasist då?

Återigen, om du bara har att komma med dumma argument så skriv inget alls.
 
Ehm. Jag är så svensk jag kan bli. Men det har inte du med att göra. Hur gammal är du egentligen? Du resonerar som om du är någonstans mellan 10 och 12 år. Så jag skulle gissa på 11. Och åter igen, tänk efter innan du öppnar käften.

Just det där med ålders referans har jag märkt är ju ganska "poppis" inom Svenska ungdomar kulturen. Jag ser ofta "Shit, du är ju typ en jävla p12, skriver som en idiot"...

Jag förstår inte varför den "referensen" används så mycket..
Man kan ju bara svara "Oh shit nej! Hjälp mig! Han tror att jag är en p12, snälla sluta jag blir livs rädd."

Har nån något vettigt svar?

PS: Försök debattera utan att börja slåss för allas bästa.
 
Jag antar att du är rasist eller som jag kallar det "smygrasse" eftersom att du tog åt dig? Och om du hade läst allt jag har skrivit i den här tråden så hade du sett att jag inte bara klandrar svenskarna.

Jag syftade inte på den sortens beteende utan mer på det där "jävla svenne" beteendet. Tror du att om en invandrare är kriminell och ska sno någon bil så väljer han en bil pga offrets etniska bakgrund? Då är du ute och cyklar lille vän. En kriminell bryr sig om vinsten och inget annat. Självklart väljer han en mercedes än en gammal ford sierra? TÄNK dig för innan du skriver ett inlägg. Men som du i det här fallet blir rasistisk när en invandrare snor din bil, om en svensk snor en invandrares bil, ska invandraren bli rasist då?

Återigen, om du bara har att komma med dumma argument så skriv inget alls.


du verkar inte bo i ett område med mycket blattar...

Man hör "EY WALLA EN SVENSK VI TAR HAN WALLA JAG SVÄR".


DU menar att invandrare inte redan är rasister?

Ja menar, blattarna hadde ett val när dom kom in i sverige, dom kan alltid dra tillbaka till där dom kom ifrån. Men vi som är svenska kan inte direkt göra något åt det.

Vilket fall som helst, orkar inte denna tråden längre eftersom jag tycker, visst ni som inte är så kallade "smygrassar" eller vafan du kallade det visst, skönt för er. Men vissa har börjat hata dom eftersom dom gör som dom gör.

Invandrare löser allt med våld, det har man ju fan sätt i deras hemländer också. Dom löser det exakt på samma sätt här. Och det kommer inte förändras.



Edit: Vi var snälla å lät dom komma in i vårat land, därför borde dom iallafall inte börja bli kriminella vilket många blir eftersom sverige har så lågt fängelsestaff. Tycker bara om dom skulle vara såhär krimminella vilket dom tyvärr är idag kan vi väll skicka hem dom? ja menar, om en invandrare åker fast 2 gånger för stöld så borde vi väll bara sätta dom på första flyget hem.
 
Last edited:
Edit: Vi var snälla å lät dom komma in i vårat land, därför borde dom iallafall inte börja bli kriminella vilket många blir eftersom sverige har så lågt fängelsestaff. Tycker bara om dom skulle vara såhär krimminella vilket dom tyvärr är idag kan vi väll skicka hem dom? ja menar, om en invandrare åker fast 2 gånger för stöld så borde vi väll bara sätta dom på första flyget hem.

THANK YOU! Där har ni my "man" som ni blattar säger :D
My man!, yo yo yo xD haha...damn, bra meningar!
Hampish .VS. Snel uUppie
100 - 0
:D:D:D

---------------
Kom ihåg nu, bråka inte med mig, jag är bara åskådare och...
resultat visare :D haha xD
 
du verkar inte bo i ett område med mycket blattar...

Man hör "EY WALLA EN SVENSK VI TAR HAN WALLA JAG SVÄR".


DU menar att invandrare inte redan är rasister?

Ja menar, blattarna hadde ett val när dom kom in i sverige, dom kan alltid dra tillbaka till där dom kom ifrån. Men vi som är svenska kan inte direkt göra något åt det.

Vilket fall som helst, orkar inte denna tråden längre eftersom jag tycker, visst ni som inte är så kallade "smygrassar" eller vafan du kallade det visst, skönt för er. Men vissa har börjat hata dom eftersom dom gör som dom gör.

Invandrare löser allt med våld, det har man ju fan sätt i deras hemländer också. Dom löser det exakt på samma sätt här. Och det kommer inte förändras.



Edit: Vi var snälla å lät dom komma in i vårat land, därför borde dom iallafall inte börja bli kriminella vilket många blir eftersom sverige har så lågt fängelsestaff. Tycker bara om dom skulle vara såhär krimminella vilket dom tyvärr är idag kan vi väll skicka hem dom? ja menar, om en invandrare åker fast 2 gånger för stöld så borde vi väll bara sätta dom på första flyget hem.
En fråga bara, vet du varför dom säger "EY WALLA EN SVENSK VI TAR HAN WALLA JAG SVÄR"?
 
En fråga bara, vet du varför dom säger "EY WALLA EN SVENSK VI TAR HAN WALLA JAG SVÄR"?

För att dom inte kan svenska.


Nä, men dom tycker väl att det är ballt med ett eget litet språk dom kan snacka?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top