• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Rasist? Läs detta...

Status
Not open for further replies.
jävligt mycket...

ingen sa att svenskar är värdelösa men du leker att du skulle kunna lära dig arabiska lätt, och jag sa bara att du klara inte av det ;)

Men, om man har så jävla mycke nytta av arabiskan.. Kan du inte ge mig en enda anledning förutom att köpa bomber och sand?
 
Jag fattar inte vrf alla svennar får luft bakom skärmen asså..
alla ni svennar som hatar blattar, läs innan ni bedömer något:


Till er rasister :)

Din demokrati är grekisk, dina bokstäver är latinska, din pizza är italiensk din moped är japansk, Bensinen i din bil kommer från Irak, din choklad är colombiansk dina kräftor är turkiska, din tröja är från Indien, din mp3 är koreansk, din parfym är fransk din mobil är finsk, din öl är dansk dina semestrar tillbringar du i Spanien, Grekland eller Thailand och du klandrar din granne för att han är utländsk!? Dubbelmoral? Nej, det visar bara hur dumma ÅSNOR rasister är ;-)


O ni hatar alla invandrare? ni skulle inte kunna leva utan deras saker jävla sopor.
( Ni som inte är rassar, ta inte åt er)
blir bara så jävla lack när alla ska leka sköna.

Jag är inte rasist, men grejen med att om man råkar säga ngt så är man rasist direkt.

Alla i min skola skriker blatte till varandra, men skriker en svensk blatte till någon så blire rasism.

Också; om man säger t.ex att Zlatan suger, då är jag rasist, då tkr jag inte om utlänningar, därför tycker jag han är dålig!

Säger ngn utlänning att Ljungberg suger, då äre liksom ingenting.


Så rasism finns inte längre. Det är bara massa ungdomar som tror dom är coola och det är också något som utlänningar vill ha att kunna skylla på.

Inget ont mot utlänningar, min morsa är finsk , några av mina bästa polare kommer från Kosovo/Albanien. Så jag tkr bara dom är sköna att umgås med. Bara så ni förstår grejen!
 
Tycker det e konstigt att när man säger "Svartskalle", "Blatte" i skolan.. Då blir man "TYP" polisanmäld och kickad från skolan.

Men om en blatte skulle säga svenne eller nåt liknande till mej, då skiter man i.

.,|,.
 
Det är inte ens sant lol kanske i sån noob skola :)
 
vivalla är den kändaste "blatte" placet i sverige nu

och bor där

svenskarna som säger blatte till mig/nån blir ej mobbad eller nåt

vi säger själv blatte till våra kompisar och sånt
vi tar hand om varan
och desutom kallar alla varande bröder
och systrar och vuxna kallar vi "Amo" och de betyder farbror

de som är bra i vivalla är att alla känner varan så de blir inget "bråk"

om jag ska va ärlig så är mest de vuxna drug dealers faktiskt
 
Jag fattar inte vrf alla svennar får luft bakom skärmen asså..
alla ni svennar som hatar blattar, läs innan ni bedömer något:


Till er rasister :)

Din demokrati är grekisk, dina bokstäver är latinska, din pizza är italiensk din moped är japansk, Bensinen i din bil kommer från Irak, din choklad är colombiansk dina kräftor är turkiska, din tröja är från Indien, din mp3 är koreansk, din parfym är fransk din mobil är finsk, din öl är dansk dina semestrar tillbringar du i Spanien, Grekland eller Thailand och du klandrar din granne för att han är utländsk!? Dubbelmoral? Nej, det visar bara hur dumma ÅSNOR rasister är ;-)


O ni hatar alla invandrare? ni skulle inte kunna leva utan deras saker jävla sopor.
( Ni som inte är rassar, ta inte åt er)
blir bara så jävla lack när alla ska leka sköna.


Min tröja är "Made in china" dumb pice of shit ^^

men det är så här jag hatar rasister
 
Texten stulen ifrån O**ans, men ändå :), håller med.

Regards, HolmaN.

Du behöver inte censurera otfans längre. Vi har lyft den censuren. Även otfans har lyft deras censur.
 
Jag fattar inte vrf alla svennar får luft bakom skärmen asså..
alla ni svennar som hatar blattar, läs innan ni bedömer något:


Till er rasister :)

Din demokrati är grekisk, dina bokstäver är latinska, din pizza är italiensk din moped är japansk, Bensinen i din bil kommer från Irak, din choklad är colombiansk dina kräftor är turkiska, din tröja är från Indien, din mp3 är koreansk, din parfym är fransk din mobil är finsk, din öl är dansk dina semestrar tillbringar du i Spanien, Grekland eller Thailand och du klandrar din granne för att han är utländsk!? Dubbelmoral? Nej, det visar bara hur dumma ÅSNOR rasister är ;-)


O ni hatar alla invandrare? ni skulle inte kunna leva utan deras saker jävla sopor.
( Ni som inte är rassar, ta inte åt er)
blir bara så jävla lack när alla ska leka sköna.


haha, älskar att du är rasist själv genom att säga svennar, men iaf, läs på vad rasist är.. pucko.

Åker alla rasister utomlands nej.. Använder alla rasist mp3? nej, Äter alla rasister Pizza? nej.. Svenskmat är godare. Dricker dansk öl? nej tack,svensk öl är godast. Detta är inte vad rasism är som alla invandrare nu tror. men kom tillbaka när du är över 11 år och läst lite i skolan och inte lyssnat på dina invandrare polare som har lika mycket koll som dig. alla rasister har inte varit mobbade, misshandlade osv. det är ännu bara en lögn. Vissa är stolta över sverige och ser att ni förstör det.. Vilka var det som sabbade i malmö, lund osv... Jo ni.. Tack hej då.
 
Skulle vi "slänga" ut alla invandrare skull vi få leva på pölsa och älgkorv:D
 
haha, älskar att du är rasist själv genom att säga svennar, men iaf, läs på vad rasist är.. pucko.

Åker alla rasister utomlands nej.. Använder alla rasist mp3? nej, Äter alla rasister Pizza? nej.. Svenskmat är godare. Dricker dansk öl? nej tack,svensk öl är godast. Detta är inte vad rasism är som alla invandrare nu tror. men kom tillbaka när du är över 11 år och läst lite i skolan och inte lyssnat på dina invandrare polare som har lika mycket koll som dig. alla rasister har inte varit mobbade, misshandlade osv. det är ännu bara en lögn. Vissa är stolta över sverige och ser att ni förstör det.. Vilka var det som sabbade i malmö, lund osv... Jo ni.. Tack hej då.

Det är nog du som borde gå och kolla upp vad ordet rasist betyder. Varför tar nu upp ordet svenne som ett rasistiskt ord? Det betyder ju Svensk va fan.
 
haha, älskar att du är rasist själv genom att säga svennar, men iaf, läs på vad rasist är.. pucko.

Åker alla rasister utomlands nej.. Använder alla rasist mp3? nej, Äter alla rasister Pizza? nej.. Svenskmat är godare. Dricker dansk öl? nej tack,svensk öl är godast. Detta är inte vad rasism är som alla invandrare nu tror. men kom tillbaka när du är över 11 år och läst lite i skolan och inte lyssnat på dina invandrare polare som har lika mycket koll som dig. alla rasister har inte varit mobbade, misshandlade osv. det är ännu bara en lögn. Vissa är stolta över sverige och ser att ni förstör det.. Vilka var det som sabbade i malmö, lund osv... Jo ni.. Tack hej då.

Alkoholen är arabisk
Pasta är italiensk(?)
Ciggareter är nått skit men iaf inte svensk
TV är inte svensk, inte datorn heller så stäng av din fula dator emo unge

jaja du är inte rasist, det är inte många som är det heller :) ni är wannabe-rasister bara :D ni tror ni har tuffa argument men ni kan inte ens snacka ert egna språk - eller åtminstone skriva o.o

jag är världens svartaste rasist jag är stolt över mitt land och sen kom nån och förstörde mitt land fy fabian!! fy nitton!! -.- eller fy sjutton var det nog LoL
 
O ni hatar alla invandrare? ni skulle inte kunna leva utan deras saker jävla sopor.
( Ni som inte är rassar, ta inte åt er)
blir bara så jävla lack när alla ska leka sköna.

Invandrare är inte samma sak som utlänningar?
Invandrare uppfann inte alls de där sakerna. För de var väl i sitt eget land när de uppfann dem?

Men det är bara korkat att hata nån bara för att han är en annan "ras".
 
Last edited:
haha, älskar att du är rasist själv genom att säga svennar, men iaf, läs på vad rasist är.. pucko.

Åker alla rasister utomlands nej.. Använder alla rasist mp3? nej, Äter alla rasister Pizza? nej.. Svenskmat är godare. Dricker dansk öl? nej tack,svensk öl är godast. Detta är inte vad rasism är som alla invandrare nu tror. men kom tillbaka när du är över 11 år och läst lite i skolan och inte lyssnat på dina invandrare polare som har lika mycket koll som dig. alla rasister har inte varit mobbade, misshandlade osv. det är ännu bara en lögn. Vissa är stolta över sverige och ser att ni förstör det.. Vilka var det som sabbade i malmö, lund osv... Jo ni.. Tack hej då.

lås detta -.- svenne betyder svensk..

till och med säger nästan alla svenskar svenne till sina kompisar eller till sig själv

samma sak här vi "blattar" kallar oss för det och kallar våra kompisar det... och förfan pizza och det fan har sett tusen tals rasister äta kebab och sånt
om man är en rasist då har man blivit hjärntvättat slut på saken nu..



jag är världens svartaste rasist jag är stolt över mitt land och sen kom nån och förstörde mitt land fy fabian!! fy nitton!! -.- eller fy sjutton var det nog LoL


HAHAHAH omg you made my day lol fy fabian!
 
haha, älskar att du är rasist själv genom att säga svennar, men iaf, läs på vad rasist är.. pucko.

Åker alla rasister utomlands nej.. Använder alla rasist mp3? nej, Äter alla rasister Pizza? nej.. Svenskmat är godare. Dricker dansk öl? nej tack,svensk öl är godast. Detta är inte vad rasism är som alla invandrare nu tror. men kom tillbaka när du är över 11 år och läst lite i skolan och inte lyssnat på dina invandrare polare som har lika mycket koll som dig. alla rasister har inte varit mobbade, misshandlade osv. det är ännu bara en lögn. Vissa är stolta över sverige och ser att ni förstör det.. Vilka var det som sabbade i malmö, lund osv... Jo ni.. Tack hej då.

Sant.:thumbup:
 
Den här tråden börjar likna fjortis sajters forum som Playaheads och Lunarstorms. Tråden handlar om rasister. Varför tror ni Merchant tog upp det här? Jag tror att budskapet är att man ska tänka om som rasist, att det kanske inte är så farligt med invandrare ändå. Man behöver inte älska alla invandrare, men man ska inte hata oskyldiga.

Folk som argumenterar emot merchants första tråd verkar känna sig utpekade och är antagligen rasister. Kan inte ni som är det förklara i den här tråden hur det kommer sig att ni är det? Diskussionen här kanske får er att tänka om och det är nog målet med tråden.

Make sex, not war!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top