• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Rasist? Läs detta...

Status
Not open for further replies.
Hahaha jag har aldrig sett något så fucking töntigt, hatar du rassen.. så varför böla på ett forum? ta de me människan öga mot öga
 
Om man jämför på det andra sättet, hur många invandrare är så jävla positiva mot oss?
 
så som du är mot dem ;=)

Jag gillar inte dom som förstör, bryter mot lagen, osv.. kvittar om dom e svarta,vita,gröna,röda,gula.

och idag är det faktiskt mest invandrare som gör detta.
 
Mjo, nu ärre dags å jämföra svenskar med Hitler. Det är ju så jävla smart gjort! Om du kanske inte visste var inte svergie ens delaktig i dendära delen av kriget eller i kriget överhuvudtaget. Och jag tror Hitler var avensjuk på judarna på grund av dom är generösa och jobbade antagligen lite hårdare så dock fick jobben. Och det kanske var en andledning att få folket vid hans sida? eftersom han var ju knappast den första som började hata judar.

Men som sagt, vafan har hitler med svenskarna och göra? det e fan samma skit som vi jämför blattarna med Usama bin Ladin som var grundaren av Al-Qaida.

Jag sa om du har läst om Hitler, annars behöver du inte kommentera. Hitler blev jude hatare pågrundav rykten om att judarna tog tyskarnas jobb och mat. Precis som svenskarna säger att invandrare är si och så, det bildar ett krig mellan dem och gör dem till detta på riktigt.
 
Colandus : Det är för att, som sagt svenskar åker inte dit lika mycket så de vet inte... Plus att svenskar är nog lika kriminela som dem, men de syns bara inte!

Syns inte? 70-80%? tycker det syns ganska mycket. Visst vi svenskar kan också göra olaglia saker, men jag sätter allt jag har på att invandrare är värre.

Varför komma till ett land och förstöra? Dom skall vara glada att du fick komma hit pga av Krig i deras efet land osv... Så "blattar och invandrare" Vissa respekt så lovar jag att n i får det tebax.
 
Och nej, de kommer inte hit bara för det -.- De blir så i detta land! Fördomar överallt, de klart man blir sån! Läst om Hitler kanske? Hur blev han jude hatare?

Hitler hatade inte judarna, dom användes som syndabockar vilket var smart tänkt av Hitler eftersom att han fick större makt pga det.
 
Jag sa om du har läst om Hitler, annars behöver du inte kommentera. Hitler blev jude hatare pågrundav rykten om att judarna tog tyskarnas jobb och mat. Precis som svenskarna säger att invandrare är si och så, det bildar ett krig mellan dem och gör dem till detta på riktigt.
uhm.. tar invandrarna våra job? det var faktiskt nytt..
 
Man har troligtvis blivit rasist på grund av något som någon invandrare har gjort.
Våldtar en invandrare din tjej, skulle du bli rasist? Jag skulle inte, men alla tänker ju inte likadant.


btw tja hampish :D du som lirar xerena? ;-) bor ock i tyresö :p ates klass
 
Last edited:
Man har troligtvis blivit rasist på grund av något som någon invandrare har gjort.
Våldtar en invandrare din tjej, skulle du bli rasist? Jag skulle inte, men alla tänker ju inte likadant.


btw tja hampish :D du som lirar xerena? ;-) bor ock i tyresö :p ates klass

Nja, du misstar mig för någon annan.

Ontopic, 2 inbrott,2 misshandel,typ 20 ggr kniv i decket på bilen.. alla gånger invandrare.. ja vafan ska man säga om dom ;)
 
Grekerna kom på bokstäver och araber siffrorna ^.-

Colandus, colandus... din invandrare! Det var ju indierna som kom på dem! XD
Ps. Gå till skolan istället för att sitta hemma och koda. :p



ontopic:

Jag är själv inte svensk men jag kan se varför det är som det är med "rassismen" i Svergie, jag drar aldrig alla över en kant då jag absolut har flera invandrarkompisar än svenska men jag kan förstå varför svenskar ser ner på invandrare. Dem ställer till det för samhället genom bråk m.m. som syns och smutskastar oss andra genom deras handlingar och det är just det som syns som får alla andra att dra dem över en kant. Det jag ofta har hört är att svenskar anser att många invandrare kommer hit och bråkar när dem fått en fri zon, ett land med riklig ekonomi och ett bidragssystem. Att sedan gå och ställa till det för dem som låtit oss komma in tycker jag ju är oacceptabelt och moraliskt fel! >: ( <Argh> på dem som håller på... Det värsta är att dem flesta är kristna och då tycker ju jag, som kristen att man borde respektera religionen och följa den, dem bär kors för vad? Kristendomen är en religion absolut står och förespråkar motsatsen till våld, vilket jag ofta ser där jag bor, i Södertälje.
 
Last edited:
Jag hörde nån debatt på TV att bara södertälje tar emot fler flyktingar om året än hela nordamerika.(USA och Kanada) Seriöst??? o_O
haha du gav mig ett gott skratt. vilken världsdel är närmast från väst-asien? Jo det är Europa, och billigare biljetter men usa ligger i helvetet:)
Usa gillar att spendera sina pengar på att göra bomber så dom behöver flytta för att undvika att bli bombade av dom. Så dom har inte råd med att få in massa flyktingar som kostar väldigt mycket pengar.
XDDDDDDD!
 
Last edited:
Asså nu säger inte jag att jag är rasist men, det jag hatar med "VISSA" blattar "svartskallar, är att dom kommer hit till sverige och tror att dom e kungar och tror att dom e bäst och leker kallar oss svennar och shit...

Vi har en enda svartskalle i min klass "gymnasiet" som heter Mohammed, han tror han e så jäääävla ball... kommer med sin svindyra moppe Ibland till och med en BMW!! HUR FAAN kan han ha råd med den, eller hans bror eller farsha. 1 dag blev jag så jävla lack på han, för jag fick IG på ett prov "Matte" och han garva och sa "Svennejävel du e sämst", jag skojjar inte nu...
Jag blev så jävla lack så jag gick fram och knocka han så han svimma
Så min lärare stängde av mej från skolan i 1 vecka... men det var värt det! :D

Hoppas verkligen han inte kallar mej svenne igen...
Visst jag har invandrar kompisar men dom leker inte och tror dom e kungar...
+ Jag skiter i vilka länder kläderna jag har kommer ifrån, det e inte dom som gör kläderna jag e rasse mot... om du vet vad ordet "RASIST" står för?

Lyssna: "RAS" sist.
Inte "KLÄD" sist.
Tack för mig..
 
Last edited:
Hmmmm, håller med, har invandrar polare jag med, men varför komma hit och utala sig för alla att svennar är sämst och sverige är ett jävla skit land?
Varför talas det inte om invandrare som är rasister mot den svenska folkgruppen?
Är man rasist så hatar man "blattar" ungefär så tänker alla?
varför? vet inte.
All from me!
 
Last edited:
Fuck Rasister Direkt Från Bosnien / Men Tyvär Är Jag Inte Invandrare Jag Är Flykting
 
KungeN...
Vrf Fuck Rasister?
Kan inte dom som kommer till Sverige sluta vara Rasister då da?

+ jag kom på en skit bra jämnförelse!
Lyssna här..
T.ex. Om jag 100% Svensk skulle komma och bo och leva i Turkiet (Tog bara ett Exemplar)
och skulle leva där livet ut, TROR DU JAG SKULLE FÅ HA KEPS ELLER MÖSSA ELLER NÅT SÅNT PÅ MIG??!!
Här får dom ha Vafan dom nu har "Huckla" "Slöja" vafan som helst, ska dom bo i sverige så får dom fan leva efter svenska REGLER!!!
HÄr i sverige äre bara "Jaa kom till sverige här är det bra du får gratis pengar mat och boende"
Jag ser på gården här utanför mej massa blattar hela tiden, t.ex anär jag e i skolan och har glömt nåt hemma och går hem och hämtar det/den.
Så ser jag samma blattar HELA TIDEN hemma och går runt på gården... HAR INTE DOM JOBB??!?!?!?!

Och + Min kusin "Emelie", blond skit fint hår!! Hon åkte till Spanien...
Vet du vad dom gjorde?
DOM KLIPPTE AV HENNE HÅRET FÖR ATT DOM ALDRIG SÄTT SÅNT FINT BLONT HÅR FÖRUT!!
TROR DU HON VA GLAD ELLER??


HOPPAS NI LÄSER DETTA!!!
SÅ SÄG INTE "FUCKING RASISTER!"
 
Last edited:
Så ni menar att bara svennar är såkallade "Rasister". Ni blattar da e ni inte rasister mot oss svennar? Om jag säger "Jävla sv*rtskalle" e det inte samma sak som "Jävla svenne?" imo ere samma sak så säg inte att vi e rasister tänk på hur ni beter er.(Ni kasnke inte beter er så men vissa, Samma sak me oss som ni nu uttrycker er "Svennar" vissa av oss e också rassar men tänk på att vissa av er beter er på samma sätt. dvs. att man kan inte anklaga oss svennar att vi e rassar eftersom. Ni har kommit in i sverige,Ni får jobb o social bidrag o mm.


OT. Som neon säger titta själv hur ni beter er innan ni säger hur vi beter oss. Tänk hur bra ni har det i sverige.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top