• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Rasist? Läs detta...

Status
Not open for further replies.
Där Exakt!
Hoppas ni lärde er nåt nu!

Blatte Power XD ^^ aa sant som fan =)
Kan slå vad om att du e Arab eller nåt och bor i sverige?

Last edited by a moderator:
Jag fattar inte vrf alla svennar får luft bakom skärmen asså..
alla ni svennar som hatar blattar, läs innan ni bedömer något:

Till er rasister (:

Din demokrati är grekisk, dina bokstäver är latinska, din pizza är italiensk din moped är japansk, Bensinen i din bil kommer från Irak, din choklad är colombiansk dina kräftor är turkiska, din tröja är från Indien, din mp3 är koreansk, din parfym är fransk din mobil är finsk, din öl är dansk dina semestrar tillbringar du i Spanien, Grekland eller Thailand och du klandrar din granne för att han är utländsk!? Dubbelmoral? Nej, det visar bara hur dumma ÅSNOR rasister är ;-)

O ni hatar alla invandrare? ni skulle inte kunna leva utan deras saker jävla sopor.
( Ni som inte är rassar, ta inte åt er)
blir bara så jävla lack när alla ska leka sköna.
Jag är så jävla långt ifrån rasse man kan vara. Men lacvkar på vissa blattar som förstör...Resten är helt soft asså!

Regards,

Nja, du misstar mig för någon annan.

Ontopic, 2 inbrott,2 misshandel,typ 20 ggr kniv i decket på bilen.. alla gånger invandrare.. ja vafan ska man säga om dom ;)

Ren otur säger jag :)

Jag bor I Jordbro och dom som bor i vår kommun vet att i Jordbro är dom flesta invandrare. Folk känner också till jordbro genom att ha hört att massa saker händer här och så... Men det är inte alls oftast blattar som gör kriminella saker som vissa här försöker lura i folk. Min klass på gymnasiet består av ca 5 blattar av 20 elever. Dom flesta svenskarna i min klass snusar och dom slänger snus överallt, kastar papper på marken, skräpar ner lite överallt. Det gör inte blattarna i min klass. I min skola är det en invandrare som städar och då tänker dom som skräpar ner "äsch, det är hans jobb att städa, det gör inget ifall jag skräpar ner, det är ändå inte jag som ska plocka upp det".

Jag säger inte att svenskarna i min klass är dumma eller något, vi har en rätt bra sammanhållning i vår klass och det är typ ingen som är tjurig/tråkig eller nåt... Det jag försöker komma fram till är att invandrare är ingen större bov än svenskarna när det gäller sånt här, eller tvärtom. Jag tror att det helt beror på vart man bor, på vissa ställen finns det kanske skit jobbiga svenskar och på vissa ställen finns det skit jobbiga invandrare. Ni kan tycka att det är jobbigare med jobbiga invandrare än svenskar eftersom att dom inte är så lika er.
Och då kommer man in på fördomar.

Jag kan förstå att man kan ha fördomar mot folk som inte är som sig själv, men då måste man tänka "Han behöver inte alls vara en sån som bråkar o tjafsar" eller typ "Alla invandrare är inte som honom" beroende på hur situationen är. (Man behöver alltså inte vara en pessimist.)

Jag är emot rasister. Att vara rasist är HELT onödigt. Det bevisar också sitt svaga sätt att tänka enligt mig, just det att man drar alla över en och samma kam. Rasister borde inte tänka på ifall en människa är invandrare eller inte, utan ifall den personen är en bra person eller inte. Jag har inget emot en person som hatar en elak person. Att hata en individuell person för en viss gärning är absolut inte fel, och då är man inte rasist heller.

@ pr0xy: Nej nej, absolut inte. Rasister finns bland alla möjliga folkslag.
En rasist är en som hatar ett folkslag, alltså kan en turk som bor i Sverige vara rasistisk mot svenskar. Till och med svenskar kan vara rasistiska mot svenskar. Men jag kan tänka mig varför man oftast kopplar svenskarna som rasister och inte invandrarna. Jo eftersom att majoriteten är ju svenskar och sedan har man i många fall stött ut invandrarna i olika frågor. Ett exempel är ju i arbetsmarknaden.

Men som sagt, vem som helst kan vara rasist, vare sig man är svensk, grek, turk, arab, bossnier eller vart man nu än kommer ifrån.

@ Neon: Varför kan inte en invandrare ha råd med en moppe och en BMW? Min polares farsa som är invandrare var delägare på O'learys i Haninge och han har 2 bilar, en mercedes och en saab, fina bilar båda två. Sen kanske du måste ställa dig frågan "Hur kommer det sig att vissa invandrare inte gillar vissa svenskar?". Det kanske har att göra med att hur Sverige har välkomnat invandrare? Hur man fått invandrarna att trivas? Föreställ dig i deras situation ska du se. Det är alldeles för mycket fördomar i Sverige. Åker man till grekland till exempel som svensk så ska du se att du kommer bli behandlad som en kung.

Angående den dära grymma jämförelsen du gjorde med turkiet. Varför skulle du inte få ha keps/mössa på dig? Du borde läsa lite mer i svenska lagen om vad som gäller om andras religioner. Men jag kan svara lite kort på det du sa om att invandrare ska följa sveriges regler när det gäller slöjor etc. Man ska respektera en persons religion vilket betyder att om ens religion säger att man ska ha en slöja som tjej så kan man inte be tjejen ta av sig slöjan. Då respekterar man inte tjejens religion och bryter därmed mot svenska lagen.

@ Holman: Lackar du på vissa invandrare som förstör? *Fördomar is in the air* Så du lackar inte när vissa svenskar förstör? :s Vad spelar det för roll om en svensk eller invandrare gör en dum grej, det är väl lika dumt iallafall, eller?

En sista sak jag vill att ni som är rasister ska fråga er själva och tänka på;

Om en person som inte har samma etnisk bakgrund som er, räddar dig och din familj eller dina nära och kära från något, det kan vara vad som helst... En olycka eller något liknande... Skulle ni fortfarande tycka illa om det folkslaget? Är hatet viktigare än din familj?

Last edited:
Snel pUppie, menar itne så.... Umgås med blattar hela tiden, och då menar ajg hela fucking tiden. Dom stör sig själva på folk som kommer och förstör. Dom säger själva att många kommer ifrån krig och kommer hit och spelar över. Låt dom vara kriminella om dom så fan vill, men dom ska ge fan i att komma "Walla mannen... jag svär backa...Svär jag ringer hassan.." Samma med oss "svenskar" som förstör, vafan är problemet? Det är la bara att ta det lugnt och ge fan i att spela över och försöka göra sverige till ett bättre land där små barn slipper vara rädda för att nån ska komma fram och ta deras cykel på kvällen?. Eller hur? (alla är svenskar, dock inte födda här)

Regards,

Precis. Ville bara klargöra det hela, det var därför jag skrev som jag skrev.

Neon har hat i sig för blattar.
btw inte arabernas fel att spanjorerna klippte din kusins hår. :(
ahh, jag vill säg en sak jag driver inte ett skit. mina föräldrar jobbar vi har en skit fin VW vento och allt går bra våra grannar tycker om oss och alla våra vänner till och med dom ni kallar för satans RASISTER i vår skola gillar oss, vad fan tror ni det beror på? ALLA ÄR OLIKA, är man normal så är man det, är man dum i huvet så kan man fan inte hjälpa!

PEACE!

Jag säger bara det här låt alla leva sitt liv håll käften sitt still

Last edited:
Neon har hat i sig för blattar.
btw inte arabernas fel att spanjorerna klippte din kusins hår. :(
ahh, jag vill säg en sak jag driver inte ett skit. mina föräldrar jobbar vi har en skit fin VW vento och allt går bra våra grannar tycker om oss och alla våra vänner till och med dom ni kallar för satans RASISTER i vår skola gillar oss, vad fan tror ni det beror på? ALLA ÄR OLIKA, är man normal så är man det, är man dum i huvet så kan man fan inte hjälpa!

PEACE!
Har jag ens sagt att det var Arabernas fel?

Jag är ingen rasist, men jag förstår fan inte heller varför ni kommer till Sverige med era wanna-be 50 cent och ni kaxar på allt o alla, så jävla stolta och tuffa, stick till era hemland och ta upp en ak47 och kriga i kul regn, se hur coola ni är. Vill ej bråka riktigt, här är min simpla mening:
Om ni inte bråkar med mig, så bråkar jag inte med er. Fattar inte att ni är så känsliga, man får inte ens kolla på era feta pizza faces innan ni säger "kaxar dy?" , jag menar ... wtf

Limannen tror du att alla har en ak47 hemma eller?

Det finns sa kallade terrorister som gör det du skriver.

between ar i turkiet sa kan ej skriva vissa bokstaver.

jag är en utlänning MEN jag tycker om svenskar lika mycke som "blattar"
men de gillar ej oss t.e.x på youtube alla svenskar där är nästan rasister
och i rl tibia ser man en svensk så säger dom att man är import...hmm jag är ej de jag föddes i sverige

(BTW)
Limannen
fan säger du de är ni som sa att vi fick komma.... fan hatar när rasister inte kan något...

Jag hatar inte alla, men hatar vädligt många för att dom är så överdrivet kaxxiga och tror att dom är tuffa osv.. Sluta lek gangster, ni vet väll inte enns hur dom växte upp dom riktiga. Tror inte att dom riktiga "gangsters" vill vara det, sen ser man på många hur dom försöker och VILL vara en gangster, det är så jävla töntigt. Men finns svenskar som gör sånt okså, men tror inte lika många.. Nej jag är inte rasist!

Last edited:
jag är en utlänning MEN jag tycker om svenskar lika mycke som "blattar"
men de gillar ej oss t.e.x på youtube alla svenskar där är nästan rasister
och i rl tibia ser man en svensk så säger dom att man är import...hmm jag är ej de jag föddes i sverige

(BTW)
Limannen
fan säger du de är ni som sa att vi fick komma.... fan hatar när rasister inte kan något...

Vi sa inte att ni kunde komma till sverige för att börja slå sönder saker som VISSA utlänningar gör idag.

Men tror att det är såhär, första generationen som kmr te sverige är värsta nöjda osv, nästa är mer typ "EY WALLA VI HADDE DET BRA I IRAK SVERIGE SUGER".Pga dom kanske inte upplevde dom sköna ak skotten som flög över huvudet på dom.

Vi sa inte att ni kunde komma till sverige för att börja slå sönder saker som VISSA utlänningar gör idag.

Men tror att det är såhär, första generationen som kmr te sverige är värsta nöjda osv, nästa är mer typ "EY WALLA VI HADDE DET BRA I IRAK SVERIGE SUGER".Pga dom kanske inte upplevde dom sköna ak skotten som flög över huvudet på dom.
Vadå inte upplevt dom sköna ak skotten? asså va fan du och dom som tror att Irak är Battel field spelet är fan tards på högsta nivån... och ja dom har rätt kanske va fan vet du hur dom levde i Irak? tro inte att i Irak det lever bara fattig och människor dör hela jävla tiden, jag är själv från Irak och mina kusiner säger att det är mycket mycket bättre än va det va och att dom aldrig har upplevt ''dom sköna ak skotten över huvet'', btw vem har lurat dig och sagt att det flyger ak skott över deras huvud?
jag gav dig lite info bara...
;)

Juste har jag nämnt T.ex när man ska bråka med en blatte?
Man säger lite fula ord om familjen och skit till varandra och håller på knuffas... sen... helt plötsligt kommer dom och säger att dom ska hämta hela sin jävla släkt o_O!
Kan ni inte stå för er själva Fking töntar..

+ Hur stor e inte deras släkt o_O 700 pers?
Och min typ 5-10 pers..

@Neon, hur många ''blattar'' har du bråkat med?
1? 2? alla säger inte så, bara för att 1 eller 2 personer sa det behöver inte alla säga det, eller hur? jag har själv sett blattar bråkar med svenskar och det fula är att ni säger att vi kallar på släkt o bröder men det va svensken som startade hela sen säger han vänta tar fram sin mobil och ringer sin vän som kommer men nårra till och blatten ringer såklart också sina vänner va fan, ingen vill bli misshandlad av 5-10 pers...

Status
Not open for further replies.
Back