• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Real Map 8.60

niladar

Xampera RL Project
Joined
Jan 9, 2009
Messages
154
Reaction score
0
Location
Sweden
Hallå! jag har hållt på med en real map i en vecka o suttit fler tal timmar (6-7timmar) per dag och letat buggs och fixat och sånt. Och nu kommer jag till det jag vill komma fram till.
Jag vill skapa en real map server med ett svenskt team. Det ska vara en low rate server, inget man blir level 200 på en dag, sen ska alla vocations vara balanced, inga over spawns eller sådant.. Man kommer såklart kunna donata, men bara till items du kan få annars
också utav quester etc.

Det jag behöver är:
Scripter: [0/2]
Mapper: [1/2]
Webdesigner: [0/1]
Hoster: (kommer vara dedicated).

All vinst splittas på hela gruppen efter att dedicated servern har blivit betald varje månad.
Vill inte ha några negativa kommentarer nu, bara folk som ser på det här projectet positivt.

Tror man på nåt så kan man lyckas med nåt.

Regards,
Fredde
 
Offtopic, men; spelar du @playzeek? :SS

men lycka till med projektet, ser bra ut )
 
Lite intresserad av mapper, men jag ska tänka lite till.

Men; Om det handlar om edits måste du kopiera delen av mapen, min dator pallar inte en hel :)
och jag vill inte ha några pengar, har inget paypal konto och kommer inte skaffa ett.

PM mig om du vill veta mer
 
Kan vara webdesigner om du nu vill det.. Har ett annat jobb atm.. men det går säkert snabbt :)
 
Rätt sugen på scripta oh mappa är grym mapper mappat i ca 6-7 år oh scriptat detsamma så om du needar en seriös mapper & scripter adda min msn : [email protected]
 
Back
Top