• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Revion RPG/TP Based?

Fairywintah

RoHaN-OTs - Support and Mapper.
Reaction score
13
Hej. Jag undrar om ni kan ge mig några förslag. Jo det är så att jag blivit intresserad av mapping igen -.-. Och tänkte göra ett sjukt stort project. Tänkte på Evo fast helt ny. "Ett helt nytt Evo team" men det liknar inte ens liten prick av evo. allt är nytt.

Det jag har problem med är att välja
om det ska vara TP based från första början lr RPG?

DonHagman@ Jo. Jag tänkte göra TP möjligtheter fast bara till Depot/Boat och sånt.

@Sweddy, du vill ha RPG Revion ;) så du kan edita den så du kan earna cash. sry ska hosta denna (a) ;)

Edit: Hur många städer. Vad ska staden heta. Vad tycker du projecet ska heta?
Ge mig flera idér :)

@Sweddy, du vill ha RPG Revion så du kan edita den så du kan earna cash. sry ska hosta denna (a)

Fattar inte vad du menar men, jag gillar personligen inte många städer men typ 3-4 städer blir bra (1x Town = Main Town , 1x "Grön Stad" Nature, 1x Desert Stad , 1x Ice Stad (snö) )

Du gillar Swev map :) TP based. min kommer vara som Evo då alla kommer göra om den :(

Evo RPG > Evo tp based > Swev > Edited evos..

Revion RPG > Revion RP based > Revion Swev > edited revion

;)

Kommer nog bli mindre TP baserad. Då du behöver gå för hunta.

Jag letar också efter en shape. Om du nu har tid för att göra en så tar jag gärna emot den.
Du får credits sen när servern release.

Back