• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

---> roliga bilder <---

Hellrage

Worr
Joined
Oct 30, 2007
Messages
2,477
Reaction score
5
Location
Sweden
Posta era roliga bilder...
Ladda helst inte ner andras bilder från google...

Reg-plåt (tagit själv)
462-fag_car.jpg



300% winamp? (postat innan)
257-winamp300.png


Reg-plåt Fick av en kompis :d
629-sux.jpg


Reg-Plåt ABOO! :D
627-abooo.jpg


Reg-Plåt OMG?
626-oh-my-god.jpg


Vägskyllt i Bålsta Harvägen fixad i paint :D
630-horva-gen-d.jpg


Tidningsartikel Inget emot tyson gay men ser så jävla roligt ut i tidningen :D
631-gay.jpeg



sbabne0.jpg


Obama Hitta inget roligt så jag gjorde en sj :D
871-obama.jpg
 
Last edited:
roligt men man får ej visa bilens numer bara som abo och de aldrig 124
fick en gång en warrning av youtube för nån reporta att deras reg numer va me på video -.-
 
varför blir man reportad för det? Fattar inte det är som att skriva "Sven Svensson" och bli reportad för det för att nån heter det... om man däremot fotar en skitsnygg ferrari med reg-plåt och allt däremot men inte bara reg-plåten... om nån mod tycker att jag ska ta bort siffrorna fixar jag det lås dock inte tråden skicka bara pm/skriv i tråden så fixar jag det...
 
mjo, vi får väll se om någon känner igen sin bil å bestämmer att polisanmälla det då:)
 
hahah :D
mena inte att man inte får ta google bilder men kasst å kopiera toplistan på snyggast som alla sett förut... eller nått sånt... :d
 
Gillar verkligen dom första bilderna, men vore roligt om någon mer skulle kunna tänka sig att dela med sig^^
 
har några fler på mobilen men kan inte ladda upp atm :eek: btw kan ju merga ihop alla bilder i min post :)
 
Back
Top Bottom