• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Säg någon bra film man kan ladda ner

Byllan

Member
Joined
Dec 29, 2009
Messages
1,079
Reaction score
12
Location
SWEDEN
Jag vill veta någon som är Rolig eller någon som det är mycket fighter i och sånt! :D
 
Never Back Down
Taken
Inception
Zombieland
The Expendables (gillade inte så mkt)
Twilight Eclipse!! XD
 
Never Back Down
Taken
Inception
Zombieland
The Expendables (gillade inte så mkt)
Twilight Eclipse!! XD

Inception va ganska nice :D

@Topic, hmm...
2012
How to rob a bank
Robin Hood (it's nice, but from time to time boring)
The Marine
The Last Airbender
The Karate Kid (This one will probably be annoying to watch if you've seen the original)
Pearl Harbor (Getting older, but still rox in my eyes)
Legion
Green Street Hooligans (both 1 and 2 was nice)


Dessa är vad jag kommer på atm
 
SAW 3D e kung om d itne sett den på bio än. Finns en riktigt bra på thepiratebay tror jag, tankade en häromdagen och de var fin kvalitet! =)


Realsoft, varför skriver du på engelska? (kopierat)
 
Tack skulle gärna vilja ha fler har inget och göra på lovet förutom att fixa med servern :D
 
SAW 3D e kung om d itne sett den på bio än. Finns en riktigt bra på thepiratebay tror jag, tankade en häromdagen och de var fin kvalitet! =)


Realsoft, varför skriver du på engelska? (kopierat)
GAH saw 3d var dålig :( jag va på den häromdan och den sööög, inte läskig alls eller rolig :(
 
SAW 3D e kung om d itne sett den på bio än. Finns en riktigt bra på thepiratebay tror jag, tankade en häromdagen och de var fin kvalitet! =)


Realsoft, varför skriver du på engelska? (kopierat)

för att tills jag va klar med listan insåg att det va postat på en svensk tråd..
men kan du ej Engleska kan jag translata åt dej xd
 
Saw 3D
American Crude
Ondskan [fall du gillar klassisk våld, från typ 1900 typ då alla barn fick spö av sina föräldrar :D]
 
Undisputed - Yuri Boyka the most comeplete fighter in the world.
 
SAW 3D e kung om d itne sett den på bio än. Finns en riktigt bra på thepiratebay tror jag, tankade en häromdagen och de var fin kvalitet! =)


Realsoft, varför skriver du på engelska? (kopierat)


Saw 3d var utan tvekan den mest värdelösa filmen jag kollat på i år. Helt seriöst. 125 spänn helt åt helvete.
 
50 First Dates - Super bra film !
IP man - lungt en av dom bästa karate filmerna


Sen kan du ju alltid ladda ner "Supernatural" serien :)
 
Back
Top