• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Sälja Kopior.

Snakie

New Member
Joined
Apr 15, 2010
Messages
263
Reaction score
4
Tänkte höra med er otland members om någon vet hur hård straff man får här i sverige om man säljer kopior på märkes klockor/mobiler osv.
Tacksam för alla svar.
 
Jag lånar din tråd lite >.< Får man köpa kopior från tillexempel china till sig själv?.. Är det någon gräns kopior man får köpa isåfall..?
 
Jag lånar din tråd lite >.< Får man köpa kopior från tillexempel china till sig själv?.. Är det någon gräns kopior man får köpa isåfall..?

Bara du inte säljer vidare får du. Det är exakt samma sak som att vara där på semester och köpa från en kille på gatan, vilket de flesta har gjort någon gång
 
Jag lånar din tråd lite >.< Får man köpa kopior från tillexempel china till sig själv?.. Är det någon gräns kopior man får köpa isåfall..?

Du får köpa kopior och bära dom men inte sälja, jag har t.ex. kopior från thailand..
 
^
det du precis sa har jag gjort, fast det var ej från thailand.. köpte 4-5 klockor från croatien för ungefär 20 euro. FAST jag sålde dom här i sverige´, straff har jag ej fått änn uaheuhae!
 
^
det du precis sa har jag gjort, fast det var ej från thailand.. köpte 4-5 klockor från croatien för ungefär 20 euro. FAST jag sålde dom här i sverige´, straff har jag ej fått änn uaheuhae!

Lucky bastard :)
 
Tvivlar på att du blir fångad om du säljer ett fåtal, kanske 3-4 stycken.

Nä, och det beror ju på till vem du säljer. Sätta upp ett stånd på stan kanske inte är den bästa ideen men om man säljer till kompisar/folk man känner är nog risken liten
 
nae men gå rundor med en "rock" och flasha sina klockor är nog inte det smartaste..



ska nog göra samma sak i sommar fast då tänker jag dubbla antalet :d
 
varför inte lol :p
folk här i sverige tror det är riktiga dolce o grabbarna klockor, armani etc etc

kbry

edit: hur gammal är du egentligen? :p
2009 var du 20~, det här året var du också 20 tror jag.
Har också för mig att du skrev om att du har precis fått körkort, men du fick också @ 2008. tog dom ditt kort eller? njA tvivlar pådet.

sen så postade du även bild på någon du hittade från google, och var seriös ;ssssssS

orkar inte leta bevis, kommer inte riktigt hur gammal du var innan osvosv men något konstigt var det iallafall
 
Last edited:
kbry

edit: hur gammal är du egentligen? :p
2009 var du 20~, det här året var du också 20 tror jag.
Har också för mig att du skrev om att du har precis fått körkort, men du fick också @ 2008. tog dom ditt kort eller? njA tvivlar pådet.

sen så postade du även bild på någon du hittade från google, och var seriös ;ssssssS

orkar inte leta bevis, kommer inte riktigt hur gammal du var innan osvosv men något konstigt var det iallafall

Du har rätt med allt ;) Kommer ihåg bilden som det vore igår :p
 
Körtkort har jag aldrig skrivit något om :eek:
21 fyllde jag i december.. var inte seriös när jag skrev in info i "about me" här i otland.
bilden var på flipp, svårt å förstå om man är 13,14 w/e

du har verkligen gjort den fetaste undersökningen :eek:
obession :eek: inte för å skryta elr så fast brukar ha den effekten på folk :)
 
Back
Top Bottom