• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Säg någon bra film man kan ladda ner

Never Back Down
Taken
Inception
Zombieland
The Expendables (gillade inte så mkt)
Twilight Eclipse!! XD

Inception, Twilight och The Expendables är okej filmer.

Är du liten rekommenderar jag inte Inception, den är lite komplicerad att förstå för vissa, det är ingen komedi direkt helr (heads up)

Jackass 3D - Väldigt rolig ^^ 9/10 (Är väldigt skadeglad av mig ^^)
Twilight - Själv trodde jag den var skit, tills jag såg den. 8/10
Avatar - Såg den för kanske fjärde gången för ett par dagar sen... 7-8/10

Sitter säkert och nämner urgamla filmer, men är i alla fall värd att spendera ett giga på :)

Inception
The social network
How to train your dragon

Checkat alla filmer som ni har skrivit nu en del var bra, roliga en del var tråkiga

@Topic, Hört Att Inception är bra men inte sett den ;p

Oh juste en snabb fråga, vet någon en bra skräck film, helst en ny som e bra , sett dom flesta så ;p (Sorry tycker bara de e onödigt att göra en Thread för denna frågan xD)

FYFAN ÄR DET SÅ SVÅRT ATT GÅ OCH KÖPA EN FILM IST FÖR ATT LADDA NER ILEGALLT?!?!?!?!?!?!?!?!?!
SKA FAN RINGA SÅPA

EDIT: SÄPO
ss

@Topic, Hört Att Inception är bra men inte sett den ;p

Oh juste en snabb fråga, vet någon en bra skräck film, helst en ny som e bra , sett dom flesta så ;p (Sorry tycker bara de e onödigt att göra en Thread för denna frågan xD)

Paronamal Activivty 2, baserat på real life:D, vet inte om det går ladda ner går nu på BIO iaf:D

Paronamal Activivty 2, baserat på real life:D, vet inte om det går ladda ner går nu på BIO iaf:D

Baserad på en låg budget. Inget jävla verklighets baserat där. Första filmen kostade dom 15 000 dollar och göra, och den är inte verklighets baserad. Inte den här heller.

Och nej den finns inte ute än, om man nu inte vill kolla på en rutten TS.

Det är inte svårt, dom har en vanlig kamera och så är det någon som "bankar" på dörren.
parnomal activity är rätt tråkig :p

inception e najs

Back