• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Sär

Status
Not open for further replies.
om 10 år... dom säker jobb...

Jaha... här står det att ni är med i brottsregistret... vad hittade ni på?

-- ehumm.... vi rånade folk på pokemon kort.....

hahaha kan nt sluta skratta hur mkt skada gör en 10 åring kanske om han biter ok om de e en 13 åring som tränar ofta men liksom seriöst asså....

men asså han har ju kniv.. han har typ planerat detta ^^ jk

Sverige is going down...

nah tror inte det.. det är bara det att sverige håller på att bli mer dåligare.. asså brottsligt..

Jo, att brott sker i sverige är vanligt, men att 10-åringar håller på med sådant.... vet inte vad jag ska säga! Det är förjävligt.

Jo, att brott sker i sverige är vanligt, men att 10-åringar håller på med sådant.... vet inte vad jag ska säga! Det är förjävligt.

mhm.. det är ju helt dumt.. asså + att det gäller papper (pokemonkort)

Eller hur, vart är världen på väg egentligen...

@up

Du borde bry dig.

Fortsätter de såhär kanske det är ditt barn i framtiden som får en kniv mot halsen för sina jävla pokemon kort.

BARN?!?!? jag vill inte ha barn! dom är äckliga

mhm.. det är ju helt dumt.. asså + att det gäller papper (pokemonkort)

Aa lika dumt som bankrån asså "Sedlar" det är ju bara papper vem behöver det?!?
Tänk lite? pokemon kanske e roligt för små barn? men som sagt jag bryr mig inte så mycket men Engla gick lite för lång med låtar och skit
PS: Hon cyklade fan utan hjälm!!!

Last edited by a moderator:
Ja asså de låter så jävla fult att man rånar någon på pokemon kort hah men de e synd om hon :s

stop the shit talking
SD2010
allt som behövs är folkets stöd!

stop the shit talking
SD2010
allt som behövs är folkets stöd!

Jag tror inte detta är lösningen.
Vi borde sluta ta in fler och fler invandrare och lägga pengarna på dom vi redan har.

Kalla mig rasist, men var det kanske invandrare?

Jag tror jag läste att de faktiskt var det i detta fallet.
Vilket absolut inte förvånar mig.

vad har det med saken o göra?

Mycket.

Status
Not open for further replies.
Back