• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Scammed på 1600 Kronor

Status
Not open for further replies.
Jag skulle säga att du får skylla dig själv. Vad hade du förväntat dig? "I promise, i wont scam you! I will give you the account!"

Och nej, du kan inte göra någonting åt det eller rättare sagt, ingen kommer göra någonting åt det. Så länge snubben inte bor i Sverige och du har hans namn och adress, då skulle jag personligen åka dit och undra vart mina pengar är. Men det gör han ju inte.
 
Jag skulle säga att du får skylla dig själv. Vad hade du förväntat dig? "I promise, i wont scam you! I will give you the account!"

Och nej, du kan inte göra någonting åt det eller rättare sagt, ingen kommer göra någonting åt det. Så länge snubben inte bor i Sverige och du har hans namn och adress, då skulle jag personligen åka dit och undra vart mina pengar är. Men det gör han ju inte.

bumpy bump bumpz
 
Själv skulle jag försöka få tillbaka pengarna på nåt sätt.. Låt mig gissa han va från egypten:eek:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top