• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Se hit, alla greker!

RE: JALLA GREKER

2 st än så länge tror jag. Det är jag och Nikolas1994.

Kallas för Poppi men jag heter Panagiotis och jag är snart 17 år gammal ;)
 
RE: JALLA GREKER

Tre greker här iallafall :p Greker är sällsynta ;) Och jojje! Greker säger inte Jalla :s Det gör bara araber/turkar. Vi har vår stolthet! HELLAS!
 
RE: JALLA GREKER

Snel pUppie said:
Tre greker här iallafall :p Greker är sällsynta ;) Och jojje! Greker säger inte Jalla :s Det gör bara araber/turkar. Vi har vår stolthet! HELLAS!
vart fick du ifrån att turkar säger jalla?
det e endast araber som säger jalla.
 
RE: JALLA GREKER

ZoOorO said:
Snel pUppie said:
Tre greker här iallafall :p Greker är sällsynta ;) Och jojje! Greker säger inte Jalla :s Det gör bara araber/turkar. Vi har vår stolthet! HELLAS!
vart fick du ifrån att turkar säger jalla?
det e endast araber som säger jalla.

Nej ordet är arabiskt men turkar säger också jalla :p sånt där förorts slang... Tro mig jag vet sånt ;p
 
RE: JALLA GREKER

Vad är så viktigt att veta vilka som är greker ?
 
Jag är inte grek, men min polare är en grek. Eller ja...halv-grek. Han låter iaf som en men springer som en jude! :>
 
Känner många grekiska. Det är en av dom bästa invandrarna som vi har till sverige tycker jag iaf :)Andvänder det fina ordet: Malaka Säger det till min polare.. :p
 
Back
Top