• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Seldora.com på TV4

Kaxa inte när du inte är 100% då.
"Last edited by Artii; 25th February 2009 at 21:17. "

Kaxade jag eller? Jag sa fakta eftersom jag inte kan veta om han vet att tv4 och svt är 2 olika företag. Han kan väl för i helvete ha editat ett stavfel eller vafan som helst?
 
Kaxade jag eller? Jag sa fakta eftersom jag inte kan veta om han vet att tv4 och svt är 2 olika företag. Han kan väl för i helvete ha editat ett stavfel eller vafan som helst?

Zisly har inga bollar, var inte så hård mot den lille efterblivna pojken.
 
Vet att d va något rapportage om det förut på TV i Sverige angående Tibia etc.. Även i Venezuela.
 
Kaxade jag eller? Jag sa fakta eftersom jag inte kan veta om han vet att tv4 och svt är 2 olika företag. Han kan väl för i helvete ha editat ett stavfel eller vafan som helst?

Asså, ta det lungt....
 
Rapport
Publicerad 8 september 2007 - 06:15

Polisen i Falkenberg ska utreda en stöld av en rollspelsfigur.

Det är en 16-årig pojke som anmält att någon stulit hans figur i nätspelet Tibia, som 16-åringen köpt för 3.500 kronor.

I torsdags upptäckte han att han hade mist kontrollen över figuren. Polisen misstänker att den spelare som skapat rollfiguren återtagit den genom att hacka sig in i 16-åringens dator.

Brottsrubriceringen blir troligen dataintrång.
 

Similar threads

Back
Top