• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Seriöst?

Status
Not open for further replies.
Joined
Dec 31, 2007
Messages
176
Reaction score
2
Location
Vivalla
Seriöst vad fan är det för efterblivna tutors ni har? jag säger att en NPC inte svarar o undrar om buggen är känd och någon vet hur man kommer från skiten, o jag får i svar : är du i thais?...jag: nej jag e fast på goroma... han/hon: jaha du är i lb?... jag: NEJ GOROMA... han/hon: jaha säg hi goroma yes... jag: -.-... vafan är de för efterbliven tutor? ska inte tutors veta vad dom håller på med, förstå sig på andra, och prata ordentlig eller åtminstone förståelig engelska?
 
Dra nu inte alla över en och samma kant. Att du inte kommer ifrån ön kanske har att göra med att du inte, överhuvudtaget uttrycker dig på rätt sätt så att man förstår dig? Eller så har du går alldeles fel? Tutors har i uppgift att hjälpa folk ingame med saker och ting och nu om en npc är buggad så tror jag inte heller att mark och C. O låter den vara buggad så länge. Så inga direkt "kända" buggar finns.
Är dockan lite kluven till hur fan du klagar på tutors engelska när du själv skriver denna posten på svenska?
 
Seriöst vad fan är det för efterblivna tutors ni har? jag säger att en NPC inte svarar o undrar om buggen är känd och någon vet hur man kommer från skiten, o jag får i svar : är du i thais?...jag: nej jag e fast på goroma... han/hon: jaha du är i lb?... jag: NEJ GOROMA... han/hon: jaha säg hi goroma yes... jag: -.-... vafan är de för efterbliven tutor? ska inte tutors veta vad dom håller på med, förstå sig på andra, och prata ordentlig eller åtminstone förståelig engelska?

Om du handla questet för att komma tillbaka från goroma eller assassin npc så finns det lösningar.
Komma tillbaka måste du ha 30 wood etc etc. (transcriptet var inte rätt så jag kommer ihåg det)
snacka med npcn ska du vara på fire för annars svara han inte.
 
Om du handla questet för att komma tillbaka från goroma eller assassin npc så finns det lösningar.
Komma tillbaka måste du ha 30 wood etc etc. (transcriptet var inte rätt så jag kommer ihåg det)
snacka med npcn ska du vara på fire för annars svara han inte.

sv2 här ser jag, alt translate :)
 
Om du handla questet för att komma tillbaka från goroma eller assassin npc så finns det lösningar.
Komma tillbaka måste du ha 30 wood etc etc. (transcriptet var inte rätt så jag kommer ihåg det)
snacka med npcn ska du vara på fire för annars svara han inte.

Jag hoppas att svenska inte är ditt modersmål.
 
First of all. This is a forum where English is the main-language, therefore, English should be used when writing on it. In my point of view, we have never had any issues with our tutors having a bad English, as that is one of the main things that we find important when choosing who to promote to a tutor position. It does not have to be perfect - but they have to be able to understand other players and to make themselves understandable. Swedish is my native language, and from your post - I can not even understand what your problem was.

We have never had any issue with our tutors in the way you are describing, and if you would have any further complaints about any of them, I would prefer if you contacted us directly instead of making a stupid thread, on the wrong language, with a content that is not even understandable.
 
... okay då skriver jag på engelska så ni förstår att felet inte var av min del,
When i was approached by this tutor in question, and i meant this tutor and im sorry if i have offended any other tutor, i was simply implying to the tutor i talked to.
and saying i was stuck on the isle of goroma, i was approached after some minutes with "aff, sry i was internet drop" "what did you say tell me please"

Im stuck on goroma and cant get off, Jack Fate doesnt answer to any of his annoted keywords
u in thais or liberty bay?
im on goroma
go to lb and say hi goroma yes if quest done
im on goroma and i have done the 30 wood quest and it says completed in questlog
ah you done quest go lb say goroma
IM ON GOROMA AND IM STUCK BECAUSE THE BOAT NPC ISNT RESPONDING TO HIS ANNOTED KEYWORDS
ah wait
sure... is this a rare bug i ran into so i have to wait for a GM, or is there some keywords that isnt added to transcript that i have to say
say passage
Great thx
....
ser ni nu vad människan missförstod mig?
 
I already helped you I think..
It's me, Dyablo :).

You must ask for passage to Liberty Bay from Goroma.
 
Jag hoppas att svenska inte är ditt modersmål.

well german is my main language ... and who tha fuck cares as long you will and can understand me is nothing wrong.

or you such a gramma nazi with only virtual friends?
 
well I speak bosnian, danish, english, polish and little spanish. my native/main language is English(American), polish/spanish taught ingame, bosnian/danish/spanish taught irl.
if we are goin to show off language knownleges, here i go.
What if I write a thread on danish now? U wud all understand it as a 'show off', like I do get this thread like a 'show off'
 
well german is my main language ... and who tha fuck cares as long you will and can understand me is nothing wrong.

or you such a gramma nazi with only virtual friends?

The thing is we cannot understand you most of the times.
 
Thread un-usefull bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb closed.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top