• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

service pack 2 help!

Jagkanprata

Banned User
Reaction score
1
när jag ska installa service pack 2 te min windows xp professional står det
"Setup cannot update your windows xp files because the language installed on your system is the different from the update language" ngn som vet hur jag kan fixa det?
rep++

Det är du som gör fel!
Kommer du snart klaga på windows XP eller?

vad sägs om att hjälpa till ist för att klaga på mig och posta värdelösa posts? kan du inte hjälpa så hej då?
edit:
tack troja

Du har kanske den engelska versionen av windows xp? Installera då service pack 2 ENGLISH. Eller tvärt om..

Är det svårt att läsa den där texten eller..?

Eller har du problem med engelskan
Setup cannot update your windows xp files because the language installed on your system is the different from the update language
=
Installation kan inte updatera dina windows xp filer eftersom språket som är installerat på ditt system är anorlunda mot updateringens språk

Ladda hem en update med samma språk som din dator har..

Hur många onödiga trådar om "hjälp" om operativsystem och dylikt har jagkanprata gjort nu? Så jäääääävla dålig.

Undra om han vet vad google är :o

Hah, det värsta är att han säger "INGE GOOGLE LÄNKAR", och alla har postat google lösningar till han hela tiden.

Idioten fattar ju inte att googla är bättre än att fråga nån på swe section i otlands.

Post counts gogo?

Google vet allt, om du inte hittar det du söker så söker du fel.

Back