• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Skit dator

skipn

New Member
Joined
Oct 18, 2010
Messages
32
Reaction score
1
Hej jag har en packard bell IMEDIA 8841 (skit dator) har gjort system återställning minst 50 gånger vilket är ganska störande men iaf jag får bluescreen varje dag <_< vad ska jag göra ?
 
Dammsug den! Min brorsa hade samma problem en timme sen hehe. Funkade utmärkt att bara dammsuga den:)

PS: Borde du inte ha förstått att efter 25 gånger att det inte funkar att återställa den?
 
du bordeförst scanna igenom hela datorn, sen system återställning och sen dammsuga om inte det funkar släng skiten
 
Dammsug den! Min brorsa hade samma problem en timme sen hehe. Funkade utmärkt att bara dammsuga den:)

PS: Borde du inte ha förstått att efter 25 gånger att det inte funkar att återställa den?


hahah jo men det brukar funka ...( i typ 10 min ) ^_^ mne har dammsuger den ofta
 
du bordeförst scanna igenom hela datorn, sen system återställning och sen dammsuga om inte det funkar släng skiten

Eller så slänger jag skiten i golvet , sen system återställning och till slut scannar jag
 
du bordeförst scanna igenom hela datorn, sen system återställning och sen dammsuga om inte det funkar släng skiten

Du vet inte mycket om datorer du? Vafan är en scanning bra för? Om datorn går segt och formaterat flera gånger, köp nytt, t.ex. CPU, RAM, o.s.v.. Inte scanna skiten.. Idjut
 
nu har jag dammsugit nu får vi se om det funkar men jag kommer nog få nya delar till datorn
 
Du vet inte mycket om datorer du? Vafan är en scanning bra för? Om datorn går segt och formaterat flera gånger, köp nytt, t.ex. CPU, RAM, o.s.v.. Inte scanna skiten.. Idjut


Var vänlig och läs min post igen.

MvH
Carl-Hendrik
 
Back
Top