• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Skolfråga!

  • Thread starter Deleted member 154984
  • Start date
D

Deleted member 154984

Guest
Om jag skolkar varje svenska lektion men lämnar in alla mina uppgifter och får ett D i varje uppgift men har skolkat alla lektioner har lärarna rätt att ge mig ett F
 
"Om jag aldrig går på jobbet, men jag gör något litet som knappt fungerar, har dom rätt att sparka mig?"
 
kan göra så på matten behöver bara komma när det är prov göra det sen får man typ C i varje prov så har man c i betyg
 
Tror det ingår att du ska kunna lyssna samt kunna leda ett samtal/argument osv i kursplanen, så ja. Att bara lämna in skriftliga uppgifter räcker nog inte för ett G
 
Lool! Det klart du måste va på lektionerna. spelar ingen roll om du får A i allt du måste endå vara på lektionerna
 
Lärare får välja själva vad de anser vara betygsgrundande. Om de anser att det inte finns tillräckligt med underlag så har läraren rätt att sätta F.

Detta hände mig då jag missat 2 stora prov, men varit på alla lektioner och deltagit i alla andra uppgifter under året.
 
Du har inte D i svenska. Inte jag heller.

Du skolkar knappt i svenska lektionerna.
 
Back
Top