• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Skulle du kunna köpa ut?

Ajajaj... Lite fel forum för de här eller? ^^

Up@
håller med dej
Neon@
mehh lite skit snack bara ? skulle du kunna köpa ut asså jag undrar inte om du kan göra det till mej :S bara en fråga om nån random gick fram till er på stan skulle ni kunna köpa ut då ?

Jag skulle gjort det för jag vet hur det är när man är mindre känner grupptrycket av kompisar osv....

Skulle aldrig köpa ut åt någon random person. Skulle min syrra fråga mig om jag kunde köpa, och om jag inte köpte skulle hon dricka hembränt skulle jag dock köpa riktiga grejer till henne.

Fan prataru? Om hon frågar om du kan köpa ut och du inte kan kommer hon dricka hembränt så kmru köpa riktiga grejer? <.<

Fan prataru? Om hon frågar om du kan köpa ut och du inte kan kommer hon dricka hembränt så kmru köpa riktiga grejer? <.<

Jävla idiot. Om hon säger att hon tänker dricka hembränt så köper jag åt henne iställe, så hon inte dricker skit. Vad är det som är så jävla svårt att förstå?

Det som jag inte förstår det är hur du förklarar , sluta skolka och börja gå i skolan <.<

Back